نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36
دو مدل پرو و پرو مکس سری گوشی های Redmi Note 9 در مارس سال 2020 به بازار معرفی شده اند. اما نسخه ی معمولی ردمی نوت در آوریل همان سال معرفی شد و در ماه می آماده ی وارد شدن به بازار شده است. بر خلاف دو گوشی که قبلا معرفی شدن، این نسخه کیفیت پایینی دارد و تقریبا پایین رده به شمار می رود. در این گوشی از تراشه ی مدیاتک Helio G85 استفاده شده که با استفاده از فناوری 12 نانومتری ساخته شده است. این چیپست دارای یک پردازنده ی 8 هسته ای Octa-core 2.0 گیگاهرتزی می باشد. وظیفه ی پردازش دستورات گرافیکی نیز بر عهده ی Mali-G52 MC2 می باشد و شما می توانید با این گوشی به انجام بازی های نیمه سنگین بپردازید. این گوشی در دو نسخه با رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 647 یا 128 گیگابایتی ارائه می شود.

سیستم عاملی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته، اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 11 می باشد. وزن تقریبی این دستگاه حدود 199 گرم و همچنین در رنگ های خاکستری، سبز و سفید به بازار عرضه می شود. دلیل وزن زیاد این گوشی، استفاده از باتری با ظرفیت 5020 میلی آمپری است. باتری شیائومی Redmi Note 9 با استفاده از فست شارژ 18 واتی شارژ می شود و از تکنولوژی شارژ معکوس 9 واتی بهره می برد. شما می توانید از این گوشی مانند پاور بانک استفاده کنید و دستگاه های دیگر را با آن شارژ کنید. در قسمت پشتی گوش ماژول مستطیلی شکلی طراحی شده و داخل آن دوربین 4 گانه به همراه فلش LED جای گرفته اند. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز دقیقا زیر دوربین ها و در مرکز درب پشت ردمی Note 9 قرار دارد.

درون این ماژول دوربین اصلی شیائومی Redmi Note 9 با سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 جای گرفته است. دیگر دوربین ها با لنز 8 مگاپیکسلی UltraWide فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند. با استفاده از دوربین این گوشی می تواتند با کیفیت 1080پیکسل، 30 فریم در ثانیه فیلم را ضبط کنید. اسمارت فون ردمی نوت 9 شیائومی از یک نمایشگر 6.53 اینچی با کیفیت +FHD بهره مند شده است. رزولوشن تصویر این نمایشگر برابر 2340 در 1080 است که می تواند در هر اینچ 395 پیکسل را نمایش دهد. ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 9 حدود 85.3 درصد سطح جلویی گوشی را پوشش داده و از این نمایشگر یک لایه Corning Gorilla Glass 5 در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کند. در بالای ال سی دی هیچ بریدگی دیده نمی شود و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داخل یک حفره و در گوشه ی سمت چپ ال سی دی به چشم می خورد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 9

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 9 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی ردمی Note 9 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.