نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا موتو جی 5 Moto G5 پرچمدار سال 2013 موتورولا از دسته گوشی های با قیمت مناسب بود که در کشور ما هم محبوبیت زیادی کسب کرد و علاوه بر قیمت مناسبش از سخت افزار خوبی هم برخوردار است ضمن اینکه گوشی موتورولا موتو جی 5 Moto G5 آخرین گوشی طراحی شده در کمپانی قدرتمند موتورلا قبل از فروخته شدن به شرکت لنوو است، پس میتوان آنرا یک گوشی قابل اطمینان از همه جهات در نظر گرفت. البته این گوشی در سال 2014 دوباره با سخت افزاری متفاوت باز تولید شد.

از مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 5 تولید شده در سال 2013 می توان به نمایشگر 4.5اینچی با رزولوشن 720 پیکسل و دارای پوشش گوریلا گلس 3 پوشش محافظی نانو و ضد آب است. پردازنده اسنپدراگون 4.400 هسته ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز پردازنده گرافیکی Adreno 3.5 رم 1 گیگابایتی اندروید 4.3 که به اندروید آبنبات ژله‌ای شناخته می شود، با قابلیت به‌روزرسانی به نسخه 4.4 است. اما این گوشی در سال 2014 با مشخصاتی متفاوت نظیر نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی و دارای پوشش گوریلا گلس 3 پوشش محافظی نانو و ضد آب تولید شد. پردازنده و گرافیک اما در این مدل ارتقا پیدا نکرد اما با اندروید 4.4 و قابلیت به روز رسانی به اندروید بالاتر را نیز داشت.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا موتو جی5 moto G5

هر چقدر هم در استفاده از گوشی خود نکات لازم را رعایت کرده باشید با گذشت زمان حتما نیاز به تعویض باتری گوشی موتورولا پیدا خواهید کرد. حتی ممکن است اتفاقاتی ناخواسته منجر به خرابی اسمارت فون ها شود. خرابی هایی نظیر عدم آنتن دهی، خراب شدن میکروفون و یا در بدترین حالت ها ضربه خوردن گوشی که منجر به خاموشی و یا شکستن تاچ و ال سی دی گوشی می شود. همه این اتفاقات دست به دست هم خواهد داد تا برای تعمیر گوشی موتورولا موتو جی 5 Moto G5و یا تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی 5 Moto G5 به دنبال تعمیرکار مجرب باشیم.

در فروشگاه تعمیرات 118 قطعات، تمامی اسمارت فون ها نظیر اپل، سامسونگ، ایسوس و…موجود می باشد. در این مرکز عیب یابی گوشی موتورولا به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن انجام می شود و بعد از آن با شما جهت اعلام هزینه تعمیر و یا تعمیر پذیر بودن دستگاه تماس های لازم گرفته خواهد شد. در صورت نبودن قطعه مورد نظر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان  بعد از بررسی محصول مورد نیاز در صورت موجودی در انبار با شما تماس می گیرند. همچنین برای کلیه ی تعمیرات موتورولا  و تعویض قطعات موتورولا  فاکتور سربرگ دار به همراه مهر معتبر ارائه می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی بوده، همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در خصوص تعمیر تلفن همراه می باشد.