نمایش 1–8 از 15 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi 8 در اکتبر سال 2019 در دو نسخه به بازار معرفی شده است. دارای رم 3 یا 4 گیگایایتی و حافظه ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی می باشد. افراد بر اساس نیاز خود می توانند نسخه ی مورد نظر را خریداری کنند. از چیپست اسپندراگون 439 بهره مند شده است، پردازنده مرکزی در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع Octa-core و 8 هسته ای است. از 4 هسته ی 1.95 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته ی 1.45 گیگاهرتزی Cortex A53 تشکیل شده است. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی اندروید 9.0 پای با MIUI 11 می باشد که آخرین به روز رسانی سال 2019 به شمار می رود.

درب پشت شیائومی Redmi 8 مانند شیشه است و در زوایای مختلف نور را منعکس می کند و موجب زیباتر شدن قاب گوشی می شود. این قاب از لاستیک مستحکم ساخته شده و در برابر پاشش آب مقاوم است. در قسمت پشتی گوشی، فضای بیضی شکلی در مرکز قاب طراحی شده و دوربین دوگانه به همراه اسکنر اثر انگشت را درون خود جای داده است. دوربین اصلی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با فلش تک LED می باشد و از تکنولوژی فوکوس خودکار بهره می برد. دوربین دوم نیز دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر با عمق را ثبت کند. در تنظیمات اسکنر اثر انگشت شما حداکثر می توانید 5 اثر انگشت را امتحان کنید. این گوشی از حسگر اثر انگشت نیز بهره می برد اما به اندازه ی اثر انگشت نمی توان روی آن حساب کرد.

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی ردمی 8 را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. در صورت استفاده ی سنگین از گوشی، این باتری شما را یک روز بیشتر همراهی می کند. باتری شیائومی Redmi 8 از تکنولوژی شارژ 18 واتی بهره می برد و در کمتر از 2 ساعت گوشی شما فول شارژ می شود. دارای نمایشگری با قطر 6.22 اینچ با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 270ppi می باشد. به لطف روشنایی 400 نیتی نسبت کنتراست 1500:1؛ ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 8 درخشان است و شما به راحتی می توانید زیر نور خورشید از آن استفاده کنید. این نمایشگر دارای محافظ گوریلا گلس کورنینگ 5 است که به ندرت در گوشی های پایین رده پیدا می شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 8

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 8 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 8  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 8

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 8 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 8 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.