نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto G7 از جمله گوشی های سری G7 این شرکت است که در فوریه سال 2019 به بازار عرضه شده است. نمایشگر این فبلت دارای قطر 6.2 اینچ و تراکم پیکسلی 405 است. از ال سی دی گوشی موتورولا Moto G7 یک لایه شیشه ای  Corning Gorilla Glass 3 در برابر خش و ضربه خوردن مراقبت  می کند. دوربین سلفی این گوشی، در بالای ال سی دی و داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است. روی لبه ی بالای آن خشاب سیم کارت و میکروفون گوشی دیده می شود. لبه ی پایینی هم میزبان سوکت شارژ، جک هدفون و اسپیکر گوشی است.

انرژی مورد نیاز سخت افزار و نمایشگر این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپری تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto G7 با استفاده از فست شارژ 15W در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در پنل پشتی این گوشی دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی درون یک فضای دایره ای شکل قرار گرفته است. در پایین دوربین، حسگر اثر انگشت گوشی طراحی شده است. قلب تپنده ی این گوشی موتورولا را پردازنده اسنپدراگن 632 است که از چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته Cortex-A53 تشکیل داده است. این گوشی از حافظه ی جانبی پشتیبانی می کند و دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می باشد.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G7

تعمیرکاران ما در این مجموعه توانایی برطرف کردن هرگونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری  گوشی شما را دارا می باشند. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر گوشی موتورولا Moto G7 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی کاربر، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G7  از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه با استفاده از جدید ترین ابزار آلات و تکنولوژی های روز انجام می شود. به یاد داشته باشید تعمیر گوشی خود را به مرکزی معتبر بسپارید زیرا در صورت ناشی بودن تعمیرکار، گوشی بیشتر آسیب می بیند.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 7

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. آن دسته از افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G7 را دارند می توانند با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی Moto G7  مطلع شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.