نمایش 1–8 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. گوشی آیفون iPhone XS Max نیز در سپتامبر 2018 به بازار معرفی شده است. بزرگترین نمایشگر گوشی های هوشمند اپل مربوط به این گوشی می شود. این گوشی از پنل قدرتمند Super Retina OLED بهره گرفته است و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت ال سی دی گوشی آیفون iPhone XS Max حدود 102 سانتی متر مربع است و حدود 84.4 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت تصویر در این نمایشگر 19.5 به  9 می باشد و این گوشی عریض تر به نظر می رسد.

انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3174 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیفون iPhone XS Max مجهز به فست شارژ است و می تواند باتری گوشی شما را در مدت 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ کند. این گوشی مجهز به فناوری Qi wireless charging است و با استفاده از این تکنولوژی می توانید باتری گوشی خود را بدون استفاده از کابل شارژ کنید. بدنه ی این گوشی ترکیبی از فولاد زد زنگ و شیشه است که طراحی آن زیاد هم جدید نیست زیرا در گوشی آیفون 10 نیز طراحی به همین گونه بوده است. این گوشی از دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره مند شده است. روی این دوربین ها توسط شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود پوشانده شده است؛ در حالی که چینش دوربین نیز تفاوتی با گذشته ندارد.

تعمیر گوشی آیفون iPhone 11

گوشی های اپل به دلیل پیچیدگی که در ساخت و تعمیر آن وجود دارد، هر تعمیرکاری نمی تواند این گوشی های هوشمند را تعمیر کند. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین متخصص تعمیر آیفون هستیم که می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. برخی از قطعات گوشی آیفون iPhone XS Max قابل تعمیر و یا تعویض هستند. در ابتدا گوشی آسیب دیده ی خود را برای بررسی و عیب یابی به تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات بسپارید. پس از بررسی هزینه ی تعمیر آیفون iPhone XS Max به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی کاربر، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشدید با تعمیر گوشی iPhone XS Max در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی آیفون 11

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت آن ها همواره به دنبال خرید اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت خرید قطعات گوشی آیفون iPhone XS Max به صورت اینترنتی، در ابتدا باید قطعه ی مورد نظر را پیدا کنید سپس روی گزینه ی ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی آیفون iPhone XS Max روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.