نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر به گوشی دوسیم کارته نیازی ندارید و یا دسترسی به شبکه های 4G برایتان مهم نیست و ترجیح می دهید که گوشی پردازنده ی قوی و قدرتمند با حافظه  رم بالا داشته باشد، ما به شما گوشی Xiaomi Mi 4 را پیشنهاد می کنیم. پردازنده ی مرکزی 4 هسته ای برای این گوشی در نظر گرفته شده که در آن از تراشه ی اسنپ دراگون 801 استفاده شده است. وزن تقریبی این گوشی حدود 149 گرم است و در بدنه ی آن از ترکیبی از پلاستیک و فلز استفاده کرده اند. برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3080 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری گوشی شیائومی Mi 4 با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طی روز همراهی می کند.

در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر IPS LCD با تراکم پیکسلی 441 جای گرفته است. این نوع نمایشگرها تصاویر را طبیعی تر نشان می دهند و به دلیل قیمت ارزانی که دارند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. رزولوشن تصویر این گوشی 1920 در 1080 و دارای نسبت تصاویر 16 به 9 است. مساحت تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 4 حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 72.3 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت، اسپیکر مکالمه و لوگوی این شرکت در بالای نمایشگر جای گرفته است. برای دوربین اصلی شیائومی Mi 4 از لنز 13 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم  f/1.8 بهره گرفته شده است.

تعمیر شیائومی Mi 4

تعمیر شیائومی Mi 4  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. در ابتدا دستگاه شما در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر شیائومی Mi 4 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. افرادی که در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارند می توانند دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانند. لازم به ذکر است قطعات شیائومی Mi 4 که به هنگام تعمیر جایگزین می شوند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 4

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال را در این مجموعه جمع آوی کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. افرادی که قصد خرید قطعات شیائومی Mi 4 را به صورت اینترنتی دارند می توانند با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را ثبت کنند. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Mi 4 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات شیائومی مطلع شوید.