نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی سامسونگ در بین مردم جایگاه خاص خود را دارد و طرفداران زیادی دارد. خیلی‌ها برند سامسونگ را به هر برند دیگری ترجیح می‌دهند. لازم به ذکر هست که سامسونگ هم با عرضه گوشی‌های خوب و با کیفیت لایق این همه طرفدار می‌باشد‌. گوشی galaxy m31 prime یکی دیگر از گوشی های میان رده کمپانی سامسونگ است که دارای صفحه نمایش بزرگ، باتری قدرتمند و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با کیفیت بالا می‌باشد. گوشی شما از جمله وسایلی هست که معمولا افراد روزانه ۴ الی ۵ ساعت از وقت خود را با آن صرف می‌کنند و حتی کسانی هستند که بیشتر کارهای خود را با تلفن همراه انجام می‌دهند و ساعات زیادی از شبانه روز را با تلفن همراه خود کار می‌کنند. و از آنجایی که تلفن همراه از اجزای مختلفی مانند تاچ و ال سی دی، باتری، هارد، اسپیکر، دوربین و .‌‌‌.. تشکیل شده است، ممکن است هر یک از این قطعات دچار آسیب شود و برای ادامه کار با گوشی گلکسی m31 prime خود نیاز به تعمیر و یا تعویض هر قطعه را داشته باشید. حتما دقت داشته باشید که تعمیر گوشی galaxy m31 prime خود را به مراکز معتبر ببرید تا خیالتان از کیفیت کار راحت باشد.

تعمیر گوشی galaxy m31 prime

تعمیر گوشی سامسونگ galaxy m31 prime

اگر گوشی سامسونگ گلکسی m31 prime شما دچار آسیب شده است حتما برای عیب یابی آن به مراکز معتر مراجعه کنید. مشکلات تلفن همراه به بخش سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل می‌شود اگر مشکل گوشی‌تان نرم افزاری باشد با کمی تغییرات در تنظیمات و.‌‌.. خیلی زود مشکل برطرف می‌شود. اما اگر مشکل سخت افزاری باشد و مربوط به هر قطعه در گوشی گلکسی m31 prime باشد اگر نیاز به تعمیر آن باشد که حتما از تعمیرکاران با تجربه کمک بگیرید و اگر نیاز به تعویض داشت از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید. آسیب دیدگی برخی از قطعات را باهم بررسی می کنیم :

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ galaxy m31 prime

نوع نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی m31 پرایم از نوع Super AMOLED می باشد و لمسی خازنی است، دارای 16 میلیون رنگ و اندازه صفحه نمایش آن 6.4 اینچ می باشد. صفحه نمایش های Super AMOLED درخشانندگی بهتر و تصویری با کیفیت دارند و همچنین می‌توانند در محیط‌های روشن تصاویر بهتری را ارائه دهند. مزیت‌های دیگر صفحه نمایش SUPER AMOLED نسبت به AMOLED می‌توان به ضخامت و وزن کمتر، رنگ‌های طبیعی‌تر و همچنین کنتراست بهتر اشاره کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث آسیب به تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی m31 prime می‌شود، متداول ترین آن ها ضربه‌های محکم و آب خوردگی می‌باشد که بهتر است برای کاهش شدت ضربه، به تاچ و ال سی دی، حتما از گلس های متناسب با گوشی galaxy m31 prime خود استفاده کنید. همچنین از قاب‌های مقاوم برای محافظت از گوشی استفاده کنید.

خرابی باتری گوشی سامسونگ گلکسی m31 prime

باتری سامسونگ گلکسی m31 prime دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت می باشد.نوع این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. شرکت سامسونگ برای تامین شارژ مورد نیاز باتری از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی بهره برده است. از مزیت های باتری لیتیوم پلیمری می توان به سطح خود دشارژی پایین و وزنی بسیار سبک اشاره کرد همچنین باتری های لیتیوم پلیمری را می توان در اشکال مختلف تولید کرد که از دیگر مزیت های این نوع باتری می باشد. باتری به دلایل مختلفی مثل استفاده زیاد از گوشی با نور بالا، آب خوردگی و ….‌ممکن است دچار خرابی شود اما از کجا بفهمیم مشکل گوشی گلکسی m31 prime ما از باتری آن است. برخی از این نشانه ها را باهم بررسی می‌کنیم:
۱. خاموش و روشن شدن گوشی
۲. زود شارژ خالی کردن گوشی
۳. زود شارژ شدن گوشی
۴.خاموش شدن بی دلیل گوشی و روشن نشدن آن
در صورتی که باتری گوشی شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعویض آن را دارید حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید تا دوباره عملکرد قبل گوشی گلکسی m31 prime شما بازگردد.

خرابی هارد پروگرم شده گوشی سامسونگ galaxy m31 prime

تلفن های همراه دارای ۳ نوع حافظه می باشند. یک حافظه ی داخلی یا همان هارد گوشی و یک حافظه ی خارجی که کارت های حافظه هستند و یکی هم حافظه RAM. کمپانی سامسونگ گوشی های گلکسی m31 prime را در دو سری ۶۴ گیگابایت ۶ گیگابت رم و ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابیت رم به بازار عرضه کرده است.به هارد گوشی EMMC نیز گفته می شود که دارای دو بخش می باشد بخشی که به ذخیره سازی اطلاعات مربوط می شود و بخش دیگر که کنترلر است که به سیستم عامل اجازه بوت شدن را می دهد. هارد گوشی سامسونگ گلکسی m31 prime ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بازی های طولانی و با گرافیک بالا،ریست فکتوری کردن زمانی که شارژ گوشی کمتر از ۲۰ درصد باشد و… آسیب ببیند. از آنجایی که هارد گوشی سامسونگ galaxy m31 prime یک قطعه ریز و حساس است برای تعمیر و یا تعویض آن حتما به مراکز معتر و باتجربه مراجعه کنید.

آسیب دیدن اسپیکر گوشی سامسونگ galaxy m31 prime

اسپیکر از قطعات مهم گوشی به شمار می‌رود. اگر اسپیکر سامسونگ galaxy m31 prime خراب شود دیگر به راحتی با گوشی خود نمی‌توانیم موسیقی گوش کنیم و فیلم ببینیم. زیرا یا صدا به طور کامل قطع می‌شود و یا میزان آن به شدت کاهش می‌یابد و یا همراه با نویز می شود که بسیار آزار دهنده است. برای اینکه گوشی گلکسی m31 prime شما کارایی قبلش را به دست آورد بهتر است به تعویض و تعمیر اسپیکر گوشی خود اقدام نمایید. انتخاب مرکزی متخصص و معتبر قدم اول در رفع مشکلتان است.

قطعات گوشی سامسونگ گلکسی m31 prime

زمانی که یکی از قطعات گوشی موبایلمان خراب می شود اولین چیزی که ذهنمان را درگیر می کند این است که آیا گوشی‌مان دوباره مثل قبل می‌شود یا نه؟ و نگران این موضوع هستیم که گوشی‌مان عملکرد قبل خود را از دست داده باشد. برای اینکه این نگرانی‌مان برطرف شود حتما باید از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنیم تا خیال‌مان راحت باشد که هزینه‌ای که کرده‌ایم بیهوده نبوده است و همچنین تعویض آن به بهترین نحو انجام شود. تعمیرات ۱۱۸ نگرانی شما را برطرف کرده است و نیاز شما را برآورده کرده است. ما در این مجموعه دارنده تعمیرکاران خبره‌ای هستیم که می‌توانند تعمیر گوشی سامسونگ m31 prime را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با پیک به ما بسپارید. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است می‌توانید درخواست دهید تا پیک را ارسال کرده و گوشی شما را تحویل بگیرد و پس از تعمیر برایتان ارسال کنیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ galexy m31 prime

تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل و اورجینال با قیمتی مناسب است. اگر قصد خرید قطعات سامسونگ گلکسی m31 prime را دارید می‌توانید به صورت حضوری، اینترنتی از طریق سایت ما و یا تلفنی با مجموعه ی ما ارتباط برقرار کنید. سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که قیمت محصول مورد نیاز شما در سایت درج نشده باشد جهت اطلاع از قیمت به روز آن با پشتیبانی مجموعه تعمیرات ۱۱۸ ارتباط برقرار کنید همه روزه پاسخگوی شما عزیزان می باشند.