نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2020 هواوی یکی از محصولات فوق‌العاده خود را با عنوان گوشی هواوی P40 lite معرفی کرد. این گوشی از بدنه‌ی شیشه‌ای و پلاستیکی با وزن 183 گرم طراحی و تولید شده است. نمایشگر این دستگاه با اندازه‌ی 6.4 اینچ به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است و تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2310 با تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. هواوی در ساخت ال سی دی گوشی هواوی پی40 لایت از فناوری LTPS IPS LCD استفاده کرده است که باعث افزایش میزان وضوح و روشنایی بالا در متون و تصاویر می‌شود. سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه‌ی 10.0 می‌باشد و تراشه‌ی به کار رفته در آن یک های سیلیکون کرین 810 به همراه پردازنده‌ی 8 هسته‌ای است. 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه 8 گیگابایت رم نیز از دیگر امکاناتی سخت‌افزاری این گوشی به شمار می‌آید.

دوربین پشت به کار رفته در این دستگاه در بین رقبای موجود در بازار از بهترین‎‌ها محسوب می‌شود. دوربین اصلی گوشی هواوی پی 40 لایت از 4 سنسور 48، 2،8 و 2 مگاپیکسلی بهره برده است که تصاویری با کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز با یک سنسور 16 مگاپیکسلی تصاویر با کیفیتی را برای کاربران فراهم می‌کند. تامین انرژی الکتریکی دستگاه وظیفه‌ی باتری گوشی هواوی پی 40 لایت با 4200 میلی‌آمپر ظرفیت می‌باشد.

تعمیر گوشی هواوی P40 lite

قطعات گوشی هواوی P40 lite بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی P40 lite وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید

خرید قطعات گوشی هواوی P40 lite

خرید قطعات گوشی هواوی پی 40 لایت یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل است که بهتر است با مراجعه به مراکز معتبر و مجاز صورت گیرد. مرکز تعمیرات موبایل 118 از جمله مراکزی است که با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارالات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند این مرکز را جهت خرید قطعات مورد نیاز پیشنهاد می‌کنیم. همراه با خرید قطعات از این مرکز می‌توانید از فاکتور خرید و ضمانت نامه معتبر محصولات این مرکز بهره مند گردید. جهت خرید به دو صورت حضوری و یا آنلاین می‌توانید اقدام نمایید و جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی پی 40 لایت لازم است با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.