نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل، آیپد پرو 11 را در مارچ 2020 با نمایشگری کم حاشیه با گوشه های گرد را به بازار عرضه کرده است. پنل به کاربرده شده در آیپد از نوع IPS LCD و مساحت آن حدود 366.5 سانتی متر مربع است. از ویژگی های مثبت این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 265 و رزولوشن نمایشگر 2388 در 1668 اشاره کرد. تاچ و ال سی دی آیپد پرو (iPad Pro 11 (2020 می تواند 16 میلیون رنگ با کیفیت را نمایش دهد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. کیفیت دوربین های تبلت آیفون پایین هستند زیرا کاربران ترجیح می دهند به جای عکس برداری با تبلت 11 اینچی، با استفاده از گوشی خود عکس بگیرند.

در قسمت پشتی این آیپد ماژول مربعی شکل به چشم می خورد که در داخل آن دوربین اصلی 12 و 10 مگاپیکسلی به همراه فلش LED  با طراحی هوشمندانه قرار گرفته اند. برای تامین انرژی این تبلت قدرتمند از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است. باتری آیپد پرو (iPad Pro 11 (2020 غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این آیپد iPadOS 14 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد. سوکت شارژ در نظر گرفته شده برای این تبلت از نوع Type-C 1.0 و روی لبه ی پایینی به چشم می خورد.

تعمیر آیپد پرو (iPad Pro 11 (2020

در مجموعه ی تعمیرات 118 مجموعه ای از تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند و می توانند هر گونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما را بررسی کنند. تعمیر آیپد پرو iPad Pro 11 در مرکز تعمیرات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و ابزار آلات اورجینال انجام می گیرد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیر کاران ما بسپارید. در ابتدا گوشی مورد برری و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه تعویض آیپد پرو iPad Pro 11 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت، تعمیرکار تعویض قطعات آیپد پرو iPad Pro 11 را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به شما تحویل داده می شود.

خرید قطعات آیپد پرو 11

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. در همین راستا ما در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات اورجینال گوشی را جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم پس از سفارش در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات وجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت خرید قطعات آیپد پرو (iPad Pro 11 (2020 با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات آیپد پرو (iPad Pro 11 (2020 مطلع شوید. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.