نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

ردمی زیر برند کمپانی شیائومی به تازگی از گوشی ردمی 9 رونمایی کرد که سخت افزار قوی و قیمتی مناسب داشت. سپس دو عضو دیگر این خانواده به نام ردمی 9C و 9A را در جولایی سال 2020 رونمایی کرد. شیائومی ادعا کرده است که این دو گوشی، استاندارد جدیدی را برای گوشی های اقتصادی تعیین می کنند. پردازنده ی اصلی گوشی ردمی 9C را تراشه مدیاتک هلیو G35 تشکیل می دهد و سرعت تایپوگرافی 12 نانومتری دارد. پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 (680 MHz) می باشد. سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12 برای گوشی شیائومی Redmi 9C در نظر گرفته شده است.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.53 اینچی قرار گرفته است. این نمایشگر ها بسیار محبوب هستند و در بیشتر گوشی ها دیده می شوند. مهم ترین تفاوت این نمایشگر با گوشی های دیگر در وضوح بالا، کیفیت رنگ ثابت و عالی، زاویه دید بیشتر و مصرف انرژی کمتر می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi 9C حدود 102 سانتی متر مربع است و حدود 102 سانتی متر مربع است. در هر اینچ از این نمایشگر 269 پیکسل نمایش داده می شود. انرژی مورد نیاز نمایشگر برای روشن شدن را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری شیائومی Redmi 9C با استفاده از شارژر معمولی شارژ می شود و فست شارژ برای گوشی در نظر گرفته نشده است.

درب پشت گوشی شیائومی Redmi 9C میزبان ماژول مربعی شکل است که داخل آن دوربین سه گانه قرار گرفته است. دوربین اصلی دارای 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 می باشد و دوربین های بعدی به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسلی هستند. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080p حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گوشی نیز در بالای ال سی دی درون ناچ قطره ای جای گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر سلفی ثبت کنید و تماس ویدئویی داشته باشید. ردمی 9C تنها یک نسخه، با رم 2 گیگابایت و حافظه ی داخلی 32 در نظر گرفته شده است.

تعمیرگوشی شیائومی Redmi 9C

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر قطعات گوشی شیائومی Redmi 9C و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 9C وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 9 سی

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 9C به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 9C روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.