نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شركت سامسونگ در ساخت گوشی Galaxy A72 خود از قابليت‌هاي نرم افزاري بالايي استفاده كرده است. هم چنين اين گوشي از لحاظ قطعات به كار رفته در آن هم كاملا مناسب است و در دسته گوشي‌هاي رده بالا سامسونگ قرار مي‌گيرد. با وجود اين، نمي‌توان گفت كه گوشي شما آسيب ناپذير است و امكان دارد در اثر برخي عوامل گوناگون دچار آسيب و خرابي شود. حال آسيب ديدگي گوشي شما مي‌تواند شامل ايجاد مشكل در قطعات سخت افزاري آن و يا ايرادات نرم افزاري باشد. افتادن گوشي از دست شما در هنگام استفاده، نفوذ آب به درون گوشي و برخورد با اجسام سخت و نوك‌تيز از مهم‌ترين عوامل خرابي قطعات گوشي شما هستند. در حد امكان بايد از گوشي خود مراقبت كنيد تا دچار اين گونه مشكلات نشود. ايرادات نرم افزاري گوشي A72 شما هم عمدتا در اثر فعاليت تخريبي برخي بدافزارها كه به آن نفوذ كرده‌اند و يا استفاده غيرحرفه‌اي از گوشي، به وجود مي‌آيند. زماني كه گوشي شما دچار آسيب ديدگي و ايراد مي‌شود، بايد به فكر پيدا كردن مكاني مناسب براي انجام تعميرات آن باشيد. چرا كه در صورت سپردن كار تعميرات به افراد نابلد و كم‌تجربه،‌ ممكن است علاوه بر رفع نشدن مشكل، ايرادات بيش‌تري هم در گوشي‌تان به وجود بيايد. ما در مركز تعميرات 118 با يرخورداري از نيروهاي تعميركار ماهر و باتجربه، هم در زمينه نرم افزار و هم در حوزه سخت افزار موبايل، كار تعمير گوشی Galaxy A72 شما را در كيفيتي بالا انجام مي‌دهيم. پس در صورتي كه موبايل‌تان با ايراد و خرابي مواجه شده است، عجله كنيد و هر چه سريع‌تر آن را براي ما بفرستيد تا تعميرات آن را براي شما انجام دهيم.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A72

آسيب ديدگي‌هاي متداول گوشی Galaxy A72

اگر چه گوشي شما هم از نظر كيفيت قطعات استفاده شده و هم از لحاظ نرم افزاري در سطح بالايي قرار دارد، اما باز هم ممكن است در هر كدام از اين زمينه‌ها دچار مشكلاتي شود. ايرادات نرم افزاري گوشي سامسونگ شما عمدتا شامل هنگ كردن و اختلال در عملكرد برنامه‌ها، مشكلات سيستم عاملي و ويروسي شدن گوشي مي‌شوند. اين نوع آسيب ديدگي‌هاي نرم، معمولا راحت‌تر قابل حل شدن هستند و براي رفع آن‌ها بايد به مراكزي مراجعه كنيد كه از دانش و تخصص كافي در اين حوزه برخوردار باشند. در اين صورت با صرف هزينه‌هايي اندك و در زماني كوتاه مشكل گوشی Galaxy A72 سامسونگ شما برطرف مي‌شود. اما خرابي هاي قطعات سخت افزاري شرايطي متفاوت را براي شما رقم مي‌زنند كه براي تعمير آن‌ها نياز به پرداخت هزينه‌هاي بيش‌تري خواهيد داشت. اين موضوع هم به اين خاطر است كه در بيش‌تر موارد، هنگام به وجود آمدن مشكلات و خرابي‌هاي سخت افزاري، نياز به تعويض قطعات وجود دارد. براي اين دسته مشكلات بايد به مجموعه‌هايي مراجعه كنيد كه از تجربه و مهارت بالايي در اين زمينه برخوردار هستند تا كار تعمير قطعات گوشي‌تان را به خوبي انجام دهند.

خرابي تاچ و ال سي دي Galaxy A72

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A72

در اين گوشي از يك صفحه نمايش با كيفيت استفاده شده است كه از نوع Super AMOLED بوده و از روشنايي 800 نيت برخوردار است. نسبت صفحه نمايش به كل سطح گوشي 84.4 درصد و نسبت ابعاد تصوير آن 20:9 است. تاچ و ال سي دي اين گوشي هم چنين از تراكم پيكسلي 394 برخوردار است كه نشان دهنده قرار گرفتن 394 پيكسل در هر اينچ از ال سی دی گوشي گلكسي A72 شما است. با توجه به ظرافت و حساسيت اين تاچ و ال سي دي، بايد در هنگام استفاده از گوشي مراقبت‌هاي لازم را انجام دهيد. عواملي مانند برخورد ضربه، افتادن گوشي از ارتفاع و آب ديدگي به شدت مي‌توانند به تاچ و ال سي دي گوشي‌تان آسيب وارد كنند. اگر تاچ يا ال سي دي موبايل شما با مشكل مواجه شوند، يك سري نشانه‌ها در صفحه آن ظاهر خواهند شد كه رايج‌ترين آن‌ها شامل موارد زير هستند:

  1. خاموش شدن كامل صفحه در اثر آسيب ديدن ال سي دي
  2. ايجاد نقاط يا خطوط رنگي در صفحه
  3. از كار افتادن قسمت‌هايي از تاچ گوشي يا همه آن به طور كامل
  4. سوسو زدن تصوير و خاموش و روشن شدن‌هاي متوالي صفحه نمايش

اين علامت‌ها متداول‌ترين نشانه‌هاي خرابي تاچ و ال سي دي گوشي شما هستند كه با مشاهده آن‌ها بايد جهت تعويض اين قطعات اقدام كنيد.

ضعيف شدن باتري گوشي سامسونگ گلگسی A72

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A72

باتري گوشی سامسونگ Galaxy A72 از نوع ليتيوم يوني است و داراي ظرفيتي برابر با 5000 ميلي امپر است كه ظرفيتي مناسب محسوب مي‌شود. اين باتري گوشي شما هم چنين از قابليت شارژ سريع 25 واتي برخوردار است كه باعث مي‌شود شارژ گوشي شما به طور كلي و به ويژه در درصدهاي ابتدايي، با سرعت بيش‌تري انجام شود. مانند بسياري از گوشي‌هاي جديد، باتري گوشي سامسونگ A72 هم كاملا پلمپ است و قابل جدا شدن نيست؛ به همين دليل شما خودتان نمي‌توانيد ان را خارج كنيد. در صورت نياز به خارج كردن و تعويض باتري بايد به مكان‌هايي مراجعه كنيد كه ابزار و لوازم مناسب براي اين كار را داشته باشند. اگر چه اين باتري شما در كيفيت بالايي ساخته شده است، اما برخي اقدامات مي‌توانند باعث خرابي زود هنگام آن شوند. استفاده از شارژر گوشي‌هاي ديگر، كار كردن با گوشي در هنگام شارژ و استفاده از شارژرهاي نامناسب و تقلبي، از مهم‌ترين اين اقدامات هستند. در صورتي كه باتري موبايل‌تان آسيب ديده و يا دچار خرابي شود، بايد جهت بازيابي كارايي گوشي و هم‌ چنين جلوگيري از خرابي قطعات ديگر،‌ به تعويض باتري اقدام نمود.

آسيب ديدن هارد گوشي گلكسي A72 سامسونگ

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A72

از قطعات سخت افزاري مهم ديگر گوشي شما كه امكان آسيب ديدگي آن وجود دارد، هارد مي‌باشد. هارد كه نقش اصلي ذخيره‌سازي داده‌ها و اطلاعات مختلف را در گوشي شما برعهده دارد، در صورت خرابي مي‌تواند مشكلات زيادي را براي شما به وجود بياورد. بزرگ‌ترين مشكلي كه در هنگام آسيب ديدگي هارد ممكن است براي شما به وجود بيايد، حذف شدن همه اطلاعاتي است كه در آن ذخير كرده‌ايد. اما علاوه بر اين،‌ به اين دليل كه سيستم عامل براي بوت كردن گوشي مجوزهاي لازم را از هارد دريافت مي‌كند، خرابي آن باعث ايجاد اختلال در اين مورد هم خواهد شد. پس بايد در حد امكان از اقداماتي كه خرابي هارد گوشی Galaxy A72 شما را به دنبال خواهند داشت، خودداري نماييد. علائمي مانند پاك شدن خود به خود اطلاعات، تغير آيكون نرم افزارهاي نصب شده در موبايل شما و هنگ كردن گوشي از مهم‌ترين نشانه‌هايي هستند كه خرابي هارد را نشان مي‌دهند. زماني كه با هر يك از اين علائم در گوشي‌تان مواجه شديد، بايد هر چه زودتر جهت تعمير هارد به مراكز معتبر در اين زمينه مراجعه نماييد.

تعويض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A72

اگر هر يك از قطعات گوشي شما دچار مشكل شده و نياز به تعويض آن‌ به وجود آمده است و يا اين كه گوشي‌تان از نظر نرم افزاري و يا سخت افزاري دچار ايراد شده، اين موضوع را با خيالي راحت به ما بسپاريد. ما در مجموعه تعميرات 118 با بهره‌گيري از متخصصان كاربلد و حرفه‌اي در زمينه نرم افزار و سخت افزار موبايل، كار تعمير و يا در صورت نياز،‌ تعويض قطعات گوشي‌ گلگسی A72 را در كيفیتي عالي انجام مي‌دهيم. براي اين كار كافي است موبايل خود را با مراجعه حضوري و يا از طريق پست به دست ما برسانيد.

خريد قطعات گوشی Galaxy A72

در صورتي كه قصد خريد قطعات مناسب براي گوشي سامسونگ خود را داريد،‌ بايد براي اين كار به جاهايي معتبر مراجعه كنيد كه از فروش قطعات آن به صورت اورجينال، اطمينان داشته باشد. ما در مركز تعميرات 118 با سابقه‌اي بالا در زمينه ارائه انواع قطعات گوشي‌هاي موبايل، كار عرضه قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A72 شما را هم به صورت كاملا اورجينا انجام مي‌دهيم. براي دريافت اين قطعات مي‌توانيد به صورت حضوري به مجموعه ما مراجعه كرده و آن‌ها را تحويل بگيريد. البته اين امكان هم براي شما فراهم است كه به صورت غير حضوري، از طريق تلفن و يا سايت ما، قطعات مورد نياز خود را سفارش دهيد.