نمایش 1–8 از 19 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge در سال 2015 با بدنه آلومینیومی که با شیشه پوشیده شده است وارد بازار شد. این گوشی در ابعاد 142.1 * 70.1 * 7میلیمتر ساخته شده است و بر روی نمایشگر و درب پشت آن از کورنینگ گوریلاگلس 4 استفاده شده است. این لایه محافظ در برابر خط و خش، ضربه و خیس شدن از نمایشگر و درب پشت محافظت می کند. نمایشگر آن از نوع Super AMOLED است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. ابعاد این نمایشگر 5.1 اینچ در نظر گرفته شده است که رزولوشن آن برابر با 1440 * 2560 پیکسل می باشد. بنابر این با حسابی کوچک به پراکندگی پیکسلی 577 پیکسلی در هر اینچی آن پی خواهیم برد.

پردازنده مرکز آن Octa-core می باشد و سیستم عامل آن اندروید 5.0.2 می باشد که قابل ارتقاء تا اندروید 7.0 است. از پرادازنده گرافیکی Mali-T760MP8 و تراشه Exynos 7420 Octa نیز در این گوشی استفاده شده است. امکان استفاده از کارت حافظه خارجی در این گوشی وجود ندارد و حافظه داخلی یا همان هارد این گوشی در سه ظرفیت 32 و 64 و 128 گیگی ارائه شده است. دوربین گوشی گلکسی S6 Edge دارای سنسور 16 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیسل می باشد. باتری این گوشی با ظرفیت 2600 میلی آمپر از نوع لیتیوم یونی است که امکان شارژ سریع دارد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس6 اج

 اگر گوشی همراه شما به هر دلیلی آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد ابتدا باید به دنبال مرکزی معتبر و حرفه ای باشید. مرکزی که هم دارای کادری مجرب و ماهر باشد هم از ابزارهای تخصصی جهت این امر استفاده کند. همچنین باید دقت داشته باشید که  از قطعات اورجینال جهت این امر استفاده شود. برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge  می توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. این مرکز دارای مجوزهای لازم بوده و تمام تعمیرکاران ما دارای سابقه و مهارت بالایی می باشند. برای تعمیر گوشی از قطعات اورجینال استفاده می شود و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم که دارای استانداردهای جهانی می باشند. با استفاده از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ S6 Edge  مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge

برای تعمیر قطعات گوشی Samsung S6 Edge بهتر است از قطعات اورجینال استفاده شود. زیرا قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی گوشی بوده و عمر طولانی تری دارد. از طرفی قطعات فیک به دلیل کیفیت پایین نهایتا سه ماه عمر داشته و بعد از مدتی آسیب خواهد دید و همچنین ممکن است این قطعه به دیگر قطعات آسیب برساند. اما از چه مرکزی باید خرید قطعات گوشی گلکسی S6 Edge را انجام دهید؟ مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. این مرکز دارای مجوز از سوی اتخادیه دستگاه های مخابراتی بوده و این عوامل نشان از کیفیت بالای قطعات این مرکز است. می توانید  از این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری تمام قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اما پیش از خرید برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی Galaxy S6 Edge می توانید با ما تماس بگیرید.