نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 10 Lifestyle به عنوان یک گوشی میان رده و با کیفیت در سپتامبر سال 2016 معرفی شد. این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، سرمه‌ای و آبی کم رنگ عرضه شده است. استفاده از جنس پلاستیک در سراسر بدنه این دستگاه باعث کاهش قیمت این اسمارت فون شده است، با این وجود در زمان استفاده هیچ حس بدی نخواهید داشت و گوشی به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و به‌علاوه به همین راحتی سر نمی‌خورد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل با استفاده از محافظ کورنیگ گوریلا گلس پوشانده شده است که در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد. این نمایشگر از اندازه‌ی 5.5 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 69 درصد از پنل جلویی را دربر گرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ خواهند بود. در این نمایشگر از فناوری ساخت IPS LCD استفاده شده است. اچ تی سی برای این دستگاه یک حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم در نظر گرفته است که کارابران نیز می‌توانند ان را افزایش دهند.

دوربین تعبیه شده برای این دستگاه ارزان قیمت از کیفیت مطلوبی برخوردار است. دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.2 و دوربین سلفی آن به یک لنز 5 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. این دو دوربین به کاربران اجازه‌ی ضبط ویدئوهای با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. دوربین اصلی این دستگاه از ویژگی ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل دارای ظرفیت 2700 میلی آمپری است که امکان مکالمه صوتی تا 24 ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 10 Lifestyle

قطعات الکتریکی که در داخل دستگاه‌های هوشمند قرار دارند در اکثر مواقع به دلیل ضربه و آبخوردگی دچار اتصالات داخلی شده و نیاز به تعمیر دارند. خوشبختانه مرکز تعمیرات 118 با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و ماهر در این زمینه قادر است تا بهترین خدمات را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض انواع دستگاه‌های هوشمند مانند تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل آماده‌ی خدمت رسانی به کاربران عزیز می‌باشد. کاربران شهرستانی که امکان مراجعه حضوری به این مرکز را ندازند می‌توانند جهت تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل، دستگاه خود را از طریق پست به دست تعمیرکاران ما برسانند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Lifestyle

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Lifestyle را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 10 Lifestyle روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.