نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

لنوو از گوشی پرچمدارش در ژوئن  2016 رو نمایی کرد البته Moto Z Force  نسخه متفاوتی از Moto Z است، دو مدل گوشی  Moto Z  و Z Force دارای طول و عرض یکسانی هستند وتفاوت ظاهری­‌شان در ضخامت آنهاست. ما در تعمیرات 118 سعی کردیم همواره بهترین تعمیرات موبایل موتورولا Moto Z Force  را شناسایی و ارائه دهیم ، شما به ساده ترین روش می توانید اقدام به سفارش محصولات  را با به روز ترین قیمت قطعات Moto Z Force  تحویل بگیرید.

تعمیرات و قطعات موتورولا Moto Z Force

گوشی موتورولا  Z Force دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED و با وضوح تصویر QuadHD می‌باشد. و از مزایای پنل AMOLED می‌توان به عملکرد بهتر در فضاهای باز اشاره کرد. با این وجود نباید فراموش کنیم که صفحه نمایشگر ازحساس ترین قسمت های گوشی است و در صورت شکستگی نمایشگر باید تاچ و ال سی دی موتورولا  Z Force را تعویض کنید حتما دقت داشته باشید که از قطعه موتورولا اورجینال استفاده شود و برای این کار باید حتما گوشی را  دست کسی دهید که به صورت حرفه ای تعمیرات موتورولا Z Force انجام دهد .

این گوشی دارای یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و 35 درصد بزرگتر از باتری گوشی  Moto Z می باشد. اگر مصرف باتری شما زیاد است می ‌توانید با تهیه پک Moto-Mod-Power دوام باتری را ارتقا دهید. اما هر باتری یک تاریخ انقضا دارد و در صورت تداخل در کارکرد باید باتری Moto Z Force  تعویض شود. باتری این گوشی ها پرسی بوده و باید حتما با تجهبزات باز شود و تعویض شود.

در صورت نبودن قطعه مورد نظر با شرکت  تماس بگیرید تا کارشناسان ما بعد از بررسی محصول مورد نیاز در صورت موجودی در انبار ها و اطلاعات کافی درباره اورجینال بودن محصول با شما تماس بگیرند. همچنین شما می توانید تعمیر موبایل Moto Z Force  خود را به دست تعمیر کاران خبره ما بسپارید، تعمیرات ما با مهلت 10 روز تست و  از 1 تا 6 ماه بسته به نوع تعمیرات شامل گارانتی می شود. همچنین برای کلیه تعمیرات گوشی موتورولا و تعویض قطعات Moto Z Force   فاکتور سربرگ دار به همراه مهر معتبر ارائه می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی بوده، همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری می باشد.