نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S20 Ultra در سال 2020 بااندازه 6.9 اینچ وارد بازار شده است. این نمایشگر از نوع آمولد بوده و رزولوشن آن 3200 * 1440 پیکسل می باشد.  بر روی ال سی دی و درب پشت این گوشی از کورنینگ گوریلا گلس 6 استفاده شده است که ضد آب بوده و مقاومت بالایی دارد. وزن این گوشی برابر با 220 گرم است و از پردازنده مرکزی 8 هسته ای در آن استفاده کرده اند. در نسخه جهانی آن از تراشه Exynos 990 استفاده شده و پرازنده گرافیکی آن از نوع Mali-G77 MP11 می باشد. برای استفاده از کارت حافظه خارجی می توانید از درگاه سیم کارت دوم استفاده کنید و حافظه خارجی و یا هارد این گوشی در سه ظرفیت 128 و 256 یا 512 گیگ اراطه شده است.

دوربین اصلی این گوشی از نقطه عطف های این گوشی می باشدو کیفیت بالایی دارد. دوربین اول این گوشی 108MP بوده و دارای لنز واید می باشد. دوربین دوم 48MP با لنز تله فتو، دوربین سوم 12MP و از لنز اولتراواید استفاده شده است. دوربین چهارم که دارای سنسور تشخیص عمق است از کیفیت 0.3MP استفاده شده است. دوربین سلفی نیز دارای کیفت 40MP می باشد که از لنز واید در آن استفاده شده است. از جک 3.5 میلیمتری در این گوشی استفاده نشده است و اسپیکر آن دارای کیفیت بالایی می باشد. باتری استفاده شده در این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلیمتری می باشد و با قدرت 45 وات می توانید این گوشی را شارژ نمایید. می توانید به صورت بی شیم نیز این باتری را شارژ نمایید که توانایی شارژ وایرلس آن 15 وات می باشد.

خرید و تعویض قطعات گوشی Samsung Galaxy S20 Ultra

برای تعمیر گوشی خود و یا هر وسیله ای دیگر ابتدا در انتخاب مرکز تعمیرات باید دقت داشته باشید و مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. زیرا وجود ابزارآلات حرفه ای و یا مهارت تعمیرکاران در تعمیر گوشی تاثیر بسیاری دارد. تعمیر گوشی گلکسی S20 Ultra  را می توانید به تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات 118 بسپارید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار و یا قطعات اورجینال تعمیر گوشی شما انجام می شود. علاوه بر این تعمیرکاران ما تمام مهارت های لازم را برای تعمیر گوشی دارا می باشند و به راحتی تعمیر گوشی شما را انجام خواهند داد. همچنین تعمیر قطعات در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که توانایی مراجعه به مرکز را ندارند می توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کرده و پس از تعمیر توسط پیک گوشی را دریافت نمایند.

علاوه بر تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سامسونگS20 Ultra می توانید خرید قطعات اورجینال گوشی خود را از فروشگاه این مرکز انجام دهید. همچنین تعمیرکارانی که تمایل به خرید قطعات گوشی سامسونگ S20 Ultra دارند می توانند به فروشگاه این مرکز مراجعه نمایند. تمام قطعات موجود در فروشگاه مرکز اورجینال بوده و به صورت مستقیم به فروش می رسد به همین دلیل قیمت قطعات بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. پیش از خرید می توانید قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S20 Ultra را از مشاوران فروش ما با تماس تلفنی اطلاع یابید. با خرید قطعات اورجینال می توانید مجددا کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید. تمام قطعات این مرکز دارای ضمانت و مهلت تست یک تا 7 روز می باشند.