نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J2 Pro با وزن 138 گرم و ابعاد 142.4 * 71.1 * 8 میلیمتر در سال 2016 وارد بازار شده است. این گوشی با بدنه ای از جنس پلاستیک ساخته شده است و برای آن سیستم عامل اندروید 6.1  را در نظر گرفته اند. ال سی دی گوشی سامسونگ جی2 Pro 2016 از نوع Super AMOLED است که این فناوری در بیشتر گوشی های سامسونگ به چشم می خورد. نمایشگر با ابعاد 5 اینچ می تواند تصاویر را با 16 میلیون رنگ مجزا نمایش دهد. مساحت ال سی دی 68.9 سانتی متر مربع است که 68.1 درصد از صفحه رویی گوشی را تشکیل می دهد. تصاویر با رزولوشن 720 * 1280 پیکسل و با نسبت 16 به 9 نمایش داده می شوند.

دوربین های این گوشی نیز کیفیت مطلوبی دارند که برای دوربین اصلی از سنسوری یا کیفیت 8 مگاپیکسل استفاده شده است. دوربین سلفی گوشی گلکسی J2 Pro نیز با کیفیت 5 مگاپیکسل ارائه شده است و دیافراگم هر دو دوربین f/2.2 می باشد. تراشه Mali-400MP2 که مختصص کارهای گرافیکی است برای این گوشی درنطر گرفته شده است و پردازش اطلاعات را پردازنده مرکزی Quad-core 1.5 GHz Cortex-A7 و تراشه Spreadtrum SC8830 عهده دار می باشند. باتری گوشی Samsung j2 pro از نوع لیتیوم یونی می باشد که با ظرفیت 2600 میلی آمپر انرژی مورد نیاز قطعات را تامین می کند. علاوه بر این می توانید تا 14 ساعت مکالمه کرده و یا تا 54 ساعت موزیک گوش کنید. این گوشی را فقط می توانید با ظرفیت 16 گیگ خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی2 پرو

گوشی ها نیر مانند تمام دستگاه های الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلفی آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد. همچنین قطعات گوشی مانند باتری عمر محدودی دارند و بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهند داشت اما با استفاده صحیح می توانید از حداکثر عمر باتری استفاده کنید. در این صورت با مراجعه به مرکز تعمیرات باید نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام نمایید. می توانید تعویض قطعات Samsung J2 Pro 2016 را به تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 بسپارید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار گوشی شما تعیر می شود. همچنین برای تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy J2 Pro 2016 نیز از قطعات اورجینال استفاده می شود. همکاران ما در تمام روزهای کاری آماده پاسخگویی به شما می باشند و می توانید پیش از مراجعه با تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy J2 Pro 2016

برای اینکه بتوانید گوشی آسیب دیده خود را مانند روز اول نمایید تا از آن استفاده کنید باید برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده کرد. اما خرید قطعات گوشی Galaxy J2 Pro با کیفیت اورجینال کمی دشوار است و باید از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه در این زمینه قطعات اورجینال را با تضمین به فروش می رساند. در این مرکز به دلیل فروش مستقیم قیمت قطعات گوشی سامسونگ J2 Pro 2016 بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد که با تماس تلفنی می توانید از آن اطلاع پیدا کنید. می توانید به صورت غیر حضوری نیز سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت به آن رسیدگی کرده و قطعه را برایتان ارسال نمایند.