نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت هواوی یکی از کمپانی‌های قدرتمندی است که محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه را وارد بازار می‌کند یکی از این محصولات در آوریل سال 2016 به عنوان گوشی هواوی P9 Lite معرفی کرد. در این گوشی شاهد فریم فلزی با قاب پشتی از جنس پلی کربنات هستیم. برخلاف سری‌های قبلی پی 9 هواوی برای پنل جلویی گوشی از محافظ شیشه‌ی 2.5D استفاده نکرده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 9 لایت از نوع IPS LCD بوده که تصاویر و متون را با کیفیت بالاتری نمایش می‌دهد. این نمایشگر با اندازه‌ی 5.2 اینچ حدود 69 درصد از قاب جلویی را در بر گرفته است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 و 3 گیگابایت رم عرضه شده است که در صورت کافی نبودن ظرفیت این حافظه کاربران می‌توانند از کارت حافظه جانبی استفاده نمایند.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 9 لایت نیز از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین از قابلیت پانوراما، HDR و فلش LED بهره برده است و همچنین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین جلو این دستگاه نیز از سری‌های قبلی خود پیروی کرده است و از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. تامین انرزی این دستگاه توسط یک باتری غیرقابل تعویض با میزان ظرفیت 3000 میلی آمپری صورت می‌پذیرد.

تعمیر گوشی هواوی P9 Lite

تعمیر دستگاه‌های هوشمند از قبیل تعمیر گوشی هواوی پی 9 لایت نیازمند برخورداری از مهارت و دانش در این زمینه می‌باشد لذا به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر و تعویض قطعات گوشی خود به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایند. در صورت عدم تجربه کافی در این زمینه ممکن است در حین باز نمودن گوشی و یا تعویض قطعه به سایر قطعات دستگاه اسیب وارد نمایند. چنانچه کاربران به دنبال تعویض قطعات گوشی هواوی پی 9 لایت خود هستند می‌توانند به این مجموعه مراجعه نمایند. تعویض قطعات در این مرکز توسط تعمیرکاران حرفه‌ای با استفاده از قطعات اورجینال صورت می‌پذیرد بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

خرید قطعات گوشی هواوی P9 Lite

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P9 Lite را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی پی 9 لایت موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.