نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ژوئن سال 2014 سونی یکی از محصولات خود را با ابعاد 137 x 72 x 11 میلی متر و وزن 163 گرمی با عنوان گوشی سونی Xperia Z2a معرفی کرد. این دستگاه به کاربران امکان استفاده از یک سیم کارت میکرو را می‌دهد و همچنین به دلیل برخورداری از قابلیت ضد آب و گرد و غبار با رعایت استاندارد IP58 ٬ کاربران می توانند دستگاه خود را تا عمق 1.5 متری از آب تا مدت نیم ساعت قرار دهند. این گوشی با اینکه از قیمت مناسبی برخوردار است اما از لحاظ فنی بسیار خوب عمل کرده است. از مشخصات فنی این دستگاه سیستم عامل اندروید 4.4.4 کیت کت٬ تراشه کوالکام MSM8974AB اسنپدراگون 801 و پردازنده چهار هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی را برشمرد. صفحه نمایش این گوشی با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 69 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در تاچ و ال سی دی گوشی سونی Z2a با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. سونی برای این گوشی یک حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 16 گیگابایت در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند آن را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا Z2a دارای سنسور 20.7 مگاپیکسلی است که قابلیت ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR را دارد و به لطف کمک فلش LED به کاربران امکان عکاسی در شب را می‌دهد. تصویر برداری با این دوربین با کیفیت‌های 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه٬ 1080 پیکسل با نرخ 60 فریم بر ثانیه٬ 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه و HDR فراهم می‌باشد. دوربین سلفی این مجهز به لنز VGA می باشد که قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. باتری گوشی سونی اکسپریا Z2a از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت شارژدهی 3000 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد.

تعمیر گوشی سونی Xperia Z2a

دستگاه‌های هوشمند بنابر دلایلی همچون ضربه و آبخوردگی ممکن است دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی داشته باشند. در صورت خرابی قطعات داخلی لازم است کاربران جهت جلوگیری از خرابی سایر قطعات و اختلال در عملکرد گوشی خود به تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای مراجعه نمایند. تعمیر گوشی سونی اکسپریا Z2a خود را می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات 118 به تعمیرکاران این مجموعه بسپارید. تعمیرکاران این مرکز دارای مهارت و تخصص بالایی در زمینه تعمیرات موبایل می‌باشند و قادرند تا دستگاه شما را در کوتاه‌ترین زمان تعمیر نمایند. تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا Z2a نیز در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت امکان پذیر می باشد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z2a

اگر تمایل به خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z2a دارید باید حتما در انتخاب مرکزی معتبر دقت بالایی داشته باشید. زیرا به دلیل شباهت بسیار قطعات فیک به قطعات اورجینال که این شباهت روز به روز نیز بیشتر می شود نمی توانید فیک بودن آن را تشخیص دهید. همچنین متاسفانه بسیاری از مراکز قطعات فیک و غیر اصل را به عنوان قطعات اورجینال به فروش می رسانند. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و دارای مجوز از سوی اتحادیه دستگاه های مخابراتی به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها تمام قطعات را با کیفیت اورجینال به فروش می رساند. در فروشگاه این مرکز می توانید تمام قطعات گوشی سونی Xperia Z2a را خریداری نمایید. پیش از خرید هر قطعه می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره مند شده و از  قیمت قطعات گوشی سونی Xperia Z2a مطلع شوید.