نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi K30 5G در دسامبر سال 2019 به بازار معرفی و عرضه شده است. این گوشی جزو ارزان ترین گوشی های سال 2020 است که از تکنولوژی نسل پنجم اینترنت بهره مند شده اند. قلب تپنده ی آن را پردازنده ی اسنپ دراگون 765G تشکیل می دهد و برای پردازنده ی گرافیکی آن از Adreno 620 بهره گرفته شده است. حافظه ی داخلی این گوشی با توجه به مدل های آن متفاوت است، دارای رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی می باشد که افراد می توانند با توجه به نیاز خود خریداری کنند. این گوشی به آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی، یعنی MIUI 11  بهره مند شده است و بر روی سیستم عامل اندروید  10  قابل نصب است.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به گوشی میت 30 هواوی است و طراحی آن به گونه ای است که دوربین چهارگانه به صورت عمودی داخل این فضای دایره ای شکل قرار گرفته اند. این دایره دارای حالتی صیغلی بوده که بر زیبایی گوشی افزوده است. روی بدنه ی آن گلس شیشه ای قرار گرفته و دارای لبه های شیشه ای می باشد. در ساخت درب پشت شیائومی Redmi K30 از گرادنیت استفاده شده که به هنگام قرار گیری در نور موجب نمایش رنگ های زیبایی می شود. دوربین 4 گانه این گوشی از سنسور های 64، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی بهره مند شده است. از ویژگی های دوربین شیائومی Redmi K30 می توان به فوکوس خودکار و تشخیص عمق تصویر اشاره کرد و شما می توانید تصاویر با کیفیت و کم نویز را با این دوربین ثبت کنید.

 در بالای ال سی دی یک مستطیل کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین های 20 و 2 مگاپیکسلی جای گرفته اند. کیفیت فیلمبرداری این دوربین فول اچ دی بوده و با سرعت 30 فریم در ثانیه می توانید با آن فیلم ضبط کنید. ال سی دی گوشی شیائومی Redmi K30 5G دارای نمایشگر 6.67 اینچی با تراکم پیکسلی 395 می باشد. این گوشی اولین محصول شرکت شیائومی است که دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است. مساحت ال سی دی گوشی حدود 107.4 سانتی متر مربع است و حدود 84.8 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. باتری گوشی شیائومی Redmi K30 5G از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر است. با کمک فست شارژ 30 واتی باتری گوشی در مدت زمان 57 دقیقه فول شارژ می شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi K30 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی کی 30 5G

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi K30 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi K30 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.