نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی کاترپیلار جدیدترین گوشی خود را با نام S62 Pro در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است. این گوشی مانند مدل های پیشین از بدنه ای مقاوم در برابر ضربات احتمالی برخوردار شده است. نمایش محتوای بصری دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.7 اینچ می باشد. این نمایشگر ها می توانند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهند و همچنین زاویه دید خوبی را در اختیار کاربر قرار دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی کاترپیلار S62 Pro حدود 84 سانتی متر مربع است و نزدیک به 70 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. بر روی این نمایشگر یک لایه شیشه ای کورنینگ گوریلا گلس 6 قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر آسیب دیدگی و ضربه خوردن مراقبت می کند.

در بالای ال سی دی هیچ بریدگی در نظر گرفته نشده و دوربین سلفی در لبه ی بالایی دستگاه کنار سنسور مجاورت و اسپیکر گوشی جای گرفته است. دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می تواند با کیفیت 1080 فیلم برداری کند. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر سلفی ثبت کنید و یا تماس های ویدئویی برقرار کنید. کاترپیلار S62 Pro از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه لنز واید بهره مند شده است. برای این گوشی از حسگر IMX363 سونی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 استفاده شده است که می تواند تصاویر واضح و روشنی را ثبت کند. این گوشی از دوربین حرارتی FLIR Lepton 3.5 بهره می برد که این دوربین می تواند تصاویری با رزولوشن 20000 پیکسل را ثبت کند. شاید این رزولوشن زیاد هم به چشم نیاید اما به کاربر این امکان را می دهد تا میزان گرمای اشیای مختلف در محیط و یا حیوانات زنده را به خوبی تشخیص دهد.

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. ظرفیت باتری کاترپیلار Cat S62 Pro نسبت به باتری اس 61 کمتر در نظر گرفته شده است. باتری به صورت داخلی درون قاب گوشی جای گرفته است و در صورت آسیب دیدگی، تعویض به دست تعمیرکار و با استفاده از ابزار آلات مخصوص تعمیر موبایل باید انجام شود. سیستم عامل اندروید 10 بر روی دستگاه نصب شده است و این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 128 و 6 گیگابایت به بازار معرفی شده است. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست کوآلکوم اسنپدراگون 660  با سرعت 14 نانومتری تشکیل می دهد.

تعمیر گوشی کاترپیلار Cat S62 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی گوشی کاترپیلار S62 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی کاترپیلار S62 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی کاترپیلار اس 62 پرو

امکان خرید قطعات گوشی کاترپیلار S62 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی کاترپیلار S62 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.