نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا با فرایند تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy F12 خود آشنایی دارید؟ به نظر شما چه قطعاتی در گوشی سامسونگ Galaxy F12 آسیب‌پذیرتر هستند؟ از علائم خرابی گوشی خود چه می‌دانید؟ شرکت سامسونگ همواره از قطعات با کیفیتی در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و سامسونگ Galaxy F12 نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اما هر چیز باکیفیتی روزی خراب می‌شود. در این مطلب به بیان روند تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy F12 و علائم و عوامل خرابی این گوشی خواهیم پرداخت. اکثر کاربران از فرایند تعمیر چیزی نمی‌دانند؛ حتی نمی‌دانند تعمیرات گوشی‌های هوشمند به چند بخش تقسیم می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا مشکلات سامسونگ Galaxy F12 خود را شناسایی کنید و راه حل برطرف کردن آن‌ها و تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy F12 را برای شما عزیزان بیان کنیم.

در صورتی‌ که مشکل گوشی شما آن را بلااستفاده کرده است، بدون نگرانی می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 اعتماد کنید. این مجموعه با داشتن سال‌ها سابقه و بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران کشور کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده تا تجربه بی‌نظیری برای شما عزیزان ارائه کند. گوشی شما فارغ از هر مشکلی که دارد توسط تعمیرکاران ما به نحو احسن تعمیر خواهد شد. پس با خیال راحت گوشی سامسونگ Galaxy F12 خود را جهت تعمیر به ما بسپارید.

آسیب‌دیدگی‌های رایج گوشی سامسونگ Galaxy F12

همه ما می‌دانیم که در هر صورت مشکلاتی اجتناب‌ناپذیر دامن‌گیر گوشی‌های هوشمند می‌شود. اکثر این مشکلات ممکن است کاملا سطحی و یا به شدت حاد باشند اما برای ما قابل شناسایی نباشند. ما در این بخش برخی از مشکلات رایج سامسونگ Galaxy F12 را برای شما عزیزان بیان کرده‌ایم تا به راحتی بتوانید مشکلات احتمالی گوشی خود را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کنید.

برخی از علائم خرابی گوشی سامسونگ Galaxy F12 به شرح زیر است:

  1. بالا نیامدن دوربین گوشی
  2. خاموش شدن گوشی به دلیل ضربه یا آب‌خوردگی
  3. روشن نشدن وای‌فای
  4. شکستن صفحه نمایش
  5. تخلیه سریع شارژ باتری
  6. هنگ کردن گوشی
  7. داغ شدن گوشی
  8. از کار افتادن اسپیکرهای گوشی

اگر یکی از علائم ذکر شده را در گوشی سامسونگ Galaxy F12 خود مشاهده کردید زمان آن رسیده که بدون درنگ نسبت به تعمیر آن اقدام کنید؛ زیرا با به تعویق انداختن تعمیر شاهد خرابی‌های بیشتر در گوشی خود خواهید بود.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلگسی F12

تاچ ال سی دی یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های گوشی است به دلیل این که از جنس شیشه بوده و شیشه شکننده است. به همین دلیل کاربران زیادی برای مشکل تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy F12 به تعمیرکاران مراجعه می‌کنند. عوامل مختلفی مانند آب‌خوردگی، ضربه و استفاده از گوشی در دمای بالا نقش به‌ سزایی در خرابی تاچ و ال سی دی دارند.

گوشی سامسونگ Galaxy F12 به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 و نسبت تصویر 20:9 مجهز است که با یک لایه محافظ گوریلا گلس پوشانده شده اما با وجود این محافظ، به دلیل ظرافت طراحی این صفحه نمایش که 81.9 درصد پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده در مقابل ضربه بسیار آسیب‌پذیر است.

البته شما می‌توانید با استفاده از گلس‌های محافظ صفحه نمایش، تا حدودی از صدمات ناشی از ضربه‌های احتمالی به صفحه نمایش جلوگیری کنید.

در این بخش نگاهی مفصل‌تر به دلایل خرابی صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلگسی F12 خواهیم انداخت.

  1. برخورد گوشی به زمین: این مورد یکی از اصلی‌ترین عوامل خرابی صفحه نمایش است. متاسفانه برخورد گوشی به زمین نه تنها می‌تواند صفحه نمایش را به طور کامل نابود کند، بلکه می‌تواند ضررهای مهلکی به گوشی شما وارد کند.
  2. آب‌خوردگی: این مورد نیز مانند ضربه یکی از شایع‌ترین عواملی است که می‌تواند با آسیب رساندن به مدارات داخلی صفحه نمایش گوشی شما، آن را بلااستفاده کند.
  3. علائم خرابی تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy F12
    کم شدن نور صفحه نمایش: این مورد زمانی رخ می‌دهد که صفحه نمایش مدت زمان زیادی در معرض دمای بالا قرار گیرد.
  4. پاسخ ندادن تاچ به فرامین لمسی: ضربه یا آب‌خوردگی از عمده دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند.
  5. شکستگی صفحه نمایش: برخورد گوشی به زمین دلیل اصلی ایجاد این مشکل است.

خرابی باتری گوشی سامسونگ Galaxy F12

یکی دیگر از خرابی‌های رایج سامسونگ Galaxy F12 خرابی باتری آن است. باتری‌ها قطعه‌ای مصرفی هستند و مانند سایر قطعات عمر مفید مشخصی دارند. معمولا عمر مفید باتری‌ها به طور میانگین در حدود دو سال است که بعد از این مدت نباید انتظار عملکردی مانند عملکرد روز اول‌شان را از آن‌ها داشته باشیم.
گوشی سامسونگ Galaxy F12 به باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با تکنولوژی لیتیوم‌پلیمر مجهز شده که توسط کاربر غیر قابل تعویض است؛ به همین دلیل در هنگام آسیب دیدن یا خرابی باتری، خود کاربر قادر به خارج کردن باتری نیست. پس لازم است برای تعویض باتری به تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه کنید‌.

مهم‌ترین علائم خرابی باتری سامسونگ Galaxy F12 عبارت‌اند از:

  • خالی شدن سریع شارژ باتری
  • طول کشیدن شارژ شدن باتری
  • داغ شدن باتری حین استفاده از گوشی
  • باد کردن باتری
  • خاموش شدن گوشی

اختلال در عملکرد گوشیدر صورت مشاهده هر کدام از این علائم می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات 118 تماس بگیرید تا شما را برای تعویض باتری گوشی سامسونگ Galaxy F12 خود یاری کنند.

خرابی هارد گوشی  سامسونگ Galaxy F12

خرابی هارد یکی از بدترین مشکلاتی است که می‌تواند دامن‌گیر کاربران شود. از آن‌ جایی که هارد وظیفه ذخیره اطلاعات شما را را بر عهده دارد، در صورت خرابی شاید دیگر نتوان اطلاعات آن را بازیابی کرد. پس باید همیشه از اطلاعات داخل آن یک نسخه پشتیبان داشته باشیم.

مهم‌ترین دلایل خرابی هارد  سامسونگ Galaxy F12 عبارت‌اند از:

  • آب‌خوردگی
  • استفاده از گوشی در دمای بالا
  • وارد شدن فشار زیاد به گوشی
  • استفاده از شارژرهای با ولتاژ مغایر با استاندارد گوشی
  • نوسانات برقی

همیشه گفته‌‌اند پیشگیری بهتر از درمان است! پس شما باید نکات ذکر شده را رعایت کنید تا درصد احتمال خرابی هارد گوشی سامسونگ Galaxy F12 خود را به حداقل برسانید؛ اما در صورت خرابی هارد دستگاه بلافاصله به ما اطلاع دهید تا در صورت امکان، اطلاعات روی آن را بازیابی کرده و از نابود شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

تعویض قطعات سامسونگ Galaxy F12

اگر هر کدام از قطعات سامسونگ Galaxy F12 شما خراب شده و قصد تعویض آن‌ها را دارید، می‌توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. مرکز تعمیرات 118 با بهره‌گیری از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب و با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته، تعویض قطعات سامسونگ Galaxy F12 شما را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام خواهد داد.

شما عزیزان می‌توانید با اطمینان کامل و خاطری آسوده، گوشی خود را جهت تعمیر و تعویض قطعات به صورت حضوری یا غیر حضوری به دست ما برسانید. ما نیز پس از تعمیر گوشی‌تان آن را با گارانتی رسمی و کتبی به دست شما خواهیم رساند.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy F12

متاسفانه در حال حاضر بازار مملو از قطعات بی‌کیفیت شده و سودجویان این قطعات بی‌کیفیت را به عنوان جنس اصل و اورجینال به کاربران ناآگاه می‌فروشند. اگر به دنبال مکانی برای خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy F12 هستید و بابت اصل و اورجینال بودن قطعات تردید دارید کافی است به ما مراجعه کنید؛ زیرا تمامی قطعات در مرکز تعمیرات 118 اورجینال بوده و از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. شما عزیزان می‌توانید از روش‌های حضوری یا غیر حضوری به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنید. در صورتی‌ که قیمت قطعه مورد نظر شما در سایت درج نشده است می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل کرده و از قیمت روز قطعات مطلع شوید.