نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت Galaxy Tab S6 Lite از سری تبلت های این شرکت می باشد که در سال 2020 با اندازه 244.5 * 154.3 * 7 میلیمتر و وزن 467 گرم وارد بازار شده است. تبلت ها همانن گوشی ها می باشند اما در اندازه و ابعاد بزرگتری ساخته می شوند و کمی امکانات آن ها ارتقاء یافته است. این تبلت با سیستم عامل اندروید 10.0 و رابط کاربری One UI 2 ارائه شده است که سرعت بالایی در اجرا داشته و کار با آن برای کاربر راحت تر شده است. برای دوربین پشت تبلت گلکسی S6 Lite از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز واید و برای دوربین سلفی نیز از دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. برای این گوشی از اسپیکر استریو و جک 3.5 میلیمتری از نوع Tuned by AKG نیز استفاده شده است و می توانید بازی ها و فیلم ها را با کیفیت بالا تماشا نمایید.

بدنه این تبلت از جنس آلومینیوم می باشد و 81.6 درصد از صفحه رویی تبلت را نمایشگر تشکیل می دهد که از جنس شیشه است و بر روی آن برای محافظت از گوریلاگلس استفاده شده است. در نمایشگر 10.4 اینچی این تبلت از فناوری TFT استفاده شده است و مساحت آن برابر با 307.9 سانتی متر مربع است. رزولوشن این نمایشگر 2000 * 1200 پیکسل است که در هر اینچ 224 پیکسل وجو دارد و با نسبت 3 به 5 می توانید تصاویر را ملاحظه نمایید. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است که با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این تبلت را تامین می کندو. این باتری را می توانید با شارژر 15 واتی به راحتی شارژ نمایید. این تبلت با ظرفیت 64 و 128 گیگ قابل خریداری می باشد.

تعمیر تبلت سامسونگ گلکسی اس6 لایت

تعمیر تبلت های همراه نیاز به مهارت بالایی دارد به همین دلیل در انتخاب مرکز تعمیراتی باید دقت بالایی داشته باشید. مرکز تعمیرات 118 با همکاری با بهترین تعمیرکاران و متخصصین این امر به راحتی و با بالاترین کیفیت تبلت شما را تعمیر خواهد کرد. ما در این مرکز بهترین ابزارها را فراهم کرده ایم و به همین دلیل سرعت و دقت بالایی در تعمیر به وجود آمده است. پس با خیالی آسوده تعمیر تبلت  Galaxy Tab S6 Liteرا به ما بسپارید. همچنین تعمیرکاران ما با استفاده از قطعات اورجینال تبلت شما را تعمیر می کنند که این امر سبب می شود پس از تعویض قطعات تبلت  Samsung Tab S6 Lite تبلت شما همان کیفیت اولیه را به دست آورد. برای تضمین خدمات خود نیز از یک تا هفت روز مهلت تست و تا یک ماه گارانتی برای تعمیرات در نظر گرفته ایم.

خرید قطعات Samsung Galaxy Tab S6 Lite

همانطور که گفته شد و می دانید استفاده از قطعات اورجینال در کیفیت تعمیر تبلت تاثیر بسیاری دارد و تبلتمجددا کیفیت اولیه خود را به دست خواهد آورد. اما خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار است که می توانید با خرید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. در هر ساعت از شبانه روز می توانید از فروشگاه این مرکز خرید قطعات تبلت Galaxy S6 Lite را به صورت آنلاین انجام دهید. علاوه بر این به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری امکان خرید قطعات تبلت وجود دارد. این مرکز به صورت مستقیم قطعات تبلت را وارد کرده و به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات تبلت سامسونگ  Tab S6 Lite بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. پس از ثبت خرید به صورت غیر حضوری همکاران ما با شما تماس گرفته و در اولین فرصت و سریع آن را ارسال خواهند کرد.