نمایش 1–8 از 28 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. در سپتامبر سال 2015 آیفون Iphone 6s به بازار عرضه شده است. این گوشی از لحاظ ظاهری فرقی با نسل گذشته ی خود نکرده است. پنل به کار برده شده در آن از نوع IPS LCD است و رنگ ها در این گونه ال سی دی ها بسیار طبیعی به چشم می خورند. مساحت ال سی دی گوشی آیفون Iphone 6s حدود 60.9 سانتی متر مربع است و حدود 65.6 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر ویژگی های نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 326، رزولوشن تصویر 1334 در 750 و نسبت نمایشگر 16 به 9 اشاره کرد. کیفیت تصویر در این نمایشگر از هر نظر عالی بوده و نمی توان ایرادی به آن گرفت.

در قسمت بالایی این نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، فیس آیدی و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. انرژی مورد نیاز گوشی آیفون 6S را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1715 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیفون Iphone 6s غیر قابل تعویض است و در صورت وجود هر مشکلی تعویض باید با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام شود. لبه های این دستگاه بسیار استادانه تراش خورده اند و با پوشش فلزی پشت دستگاه، حس یک کالای لوکس و درجه یک به کاربر منتقل می شود. سنسور دوربین از 8 به 12 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. عکس های ثبت شدهخ با این دوربین شارپ تر و با نویز کمتری هستند. جک هوفون، اسپیکر و پورت شارژ روی لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته اند.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 6s

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون iPhone 6s را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون iPhone 6s، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون iPhone 6s به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 6 اس

با توجه به قطعات فیکی که در بازار زیاد شده اند تعمیرکاران نمی توانند به کسی اعتماد کنند و خرید خود را انجام دهند. استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد و موجب جلب اعتماد مشتریان می شود. به همین جهت آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال و اصلی هستند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون Iphone 6s را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. قیمت قطعات گوشی آیفون Iphone 6s در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است.