نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در تلاش است تا بتواند در میان شرکت هایی مثل هوآوی و سامسونگ دارنده ی جایگاه ویژه ای باشد و در حال طراحی گوشی های هوشمند فوق العاده ای است. گوشی شیائومی می 9 لایت در سپتامبر سال 2019  به بازار معرفی شده است. در طراحی این گوشی از همان طراحی های سال گذشته استفاده شده، یعنی فریمی آلومینیومی که قطعات گوشی را در خود جای داده است. در قسمت جلویی این گوشی از نمایشگر قدرتمند Super AMOLED با قطر 6.39 اینچی بهره گرفته شده است. از تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 9 Lite  یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردن و آب خوردگی مراقبت می کند. مساحت تاچ و ال سی دی این گوشی حدود 100.2 سانتی متر مربع است و حدود 85.8 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است.

شیائومی برای این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4030 میلی آمپر بهره گرفته است. باتری های لیتیوم پلیمری وزن سبکی دارند به همین دلیل در گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرند. باتری گوشی شیائومی Mi 9 Lite با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را کل روز همراهی می کند. در قست پشتی این گوشی دوربین سه گانه به صورت عمودی در سمت چپ قسمت پشتی گوشی جای گرفته است. دوربین اصلی این گوشی با سنسور 48 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع Android 9.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Lite

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی می 9 لایت از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Lite که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 9 لایت

در مجموعه ی تعمیرات 118 آرشیو کاملی از قطعات گوشی، تبلت و ساعت های هوشمند با کیفیت اورجینال موجود است و افرادی که قصد خرید دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Lite به صورت اینترنتی می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Lite  در حال تغییر است لذا قبل از ثبت سفارش با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.