نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Nova 2s در دسامبر سال 2017 توسط کمپانی هواوی معرفی شد. بدنه‌ی این دستگاه از جنس شیشه و فلز ساخته شده است و در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی، قرمز و رزگلد عرضه شده است که نظر همه‌ی کاربران را با سلایق مختلف به خود جلب خواهد کرد. ال سی دی گوشی هواوی نوا 2 اس با اندازه‌ی 6 اینچی از سری FullView است که به طور تقریبی 78 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.  کیفیت یا رزولوشن به کار رفته در این نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ است. سنسور اثر انگشت این دستگاه در حاشیه‌ی پایینی صفحه نمایش جای گرفته است که کاربران با لمس این سنسور به راحتی می‌توانند به صفحه نمایش گوشی خود دسترسی داشته باشند. این گوشی در سه نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی هواوی نوا 2 اس و دوربین سلفی این دستگاه هردو از دو سنسور بهره برده‌اند. سیستم دوربین پشتی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی و 20 مگاپیکسلی مونوکروم شکل گرفته است. دوربین سلفی از دو لنز 20 و 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 برخوردار است و از یک فلش  LED نیز بهره برده است. ظرفیت باتری گوشی هواوی Nova 2s به میزان 3340 میلی آمپر می‌باشد. این باتری به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی سوپر شارژ از طریق پورت USB Type-C در عرض نیم ساعت، 50 درصد ظرفیت آن شارژ می شود.

تعمیر گوشی هواوی Nova 2s

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی گوشی هواوی Nova 2s را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی هواوی Nova 2s به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Nova 2s موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Nova 2s

مرکز تعمیرات موبایل 118 با برخورداری از مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی و چندین سال سابقه در زمینه تعمیر، تعویض و فروش قطعات و ابزارآلات مفتخر است تا محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت گسترش کسب و کار خود همچنین رضایت مشتریان بهتر است جهت تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده نمایند لذا می‌توانند جهت خرید قطعات گوشی هواوی Nova 2s به این مجموعه مراجعه نمایند. در صورت عدم دسترسی به این مرکز کافی است سفارش خود را در هرساعت از شبانه روز در سایت مرکز ثبت نموده تا در اسرع وقت قطعات به دست شما برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید محصولات و قیمت قطعات گوشی هواوی نوا 2 اس می‌توانید با این مرکز در تماس باشید.