نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 Pro در اندازه و ابعاد 152.5 * 74.8 * 8 میلیمتر و وزن 181 گرم در سال 2017 وارد بازار شده است. در ساخت این گوشی از آلومینیوم استفاده شده است به همین دلیل استقامت بدنه آن بسیار بالا می باشد. برای نمایشگر این گوشی از فناوری Super AMOLEDدر اندازه 5.5 اینچ استفاده شده است و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل در نظر گرفته اند. این نمایشگر 73.1 درصد از پنل چلویی گوشی را تشکیل می دهد و پراکندگی پیکسلی آن 401 پیکسل در هر اینچ می باشد. این گوشی مجهز به فناوری نمایشگر همیشه روشن است که با این ویژگی می توانید اعلان ها و زمان و تاریخ را بر روی آن ملاحظه کنید که سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

از اندروید 7.0 برای این گوشی استفاده کرده اند که امکان ارتقاء تا اندروید 9.0 را برای ان در نظر گرفته اند. تراشته  Exynos 7870 Octa با معماری 14 نانومتری و پردازنده مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 با سرعت بالایی اطلاعات را پردازش و اجرا خواهد کرد. با تراشه گرافیکی Mali-T830 MP1 نیز مشکلی در انجام بازی ها نخواهید داشت. این گوشی در ظرفیت های 32 و 64 گیگ در بازار موجود می باشد ولی به دلیل امکان استفاده از کارت حافظه خارجی مشکلی برای ذخیره اطلاعات نخواهید داشت. دوربین پشت گوشی گلکسی جی7 پرو با سنسوری 13 مگاپیکسلی از نوع واید است و برای دوربین سلفی کیفیت 13 مگاپیکسل در نظر گرفته اند. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری می باشد و با ظرفیت 3600 میلی آمپر ارائه شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی7 پرو

استفاده از قطعات اورجینال از عواملی می باشد که در تعمیر گوشی تاثیر مستقیم گذاشته و باید دقت داشته باشید که برای تعمیر گوشی به مرکزی معتبر مراجعه نمایید تا از قطعات اورجینال جهت تعمیر استفاده نمایند. از طرفی مهارت تعمیرکار نیز در این زمینه اهمیت بسیار بالایی دارد. تعمیر گوشی ساموسنگ J7 pro  را می توانید به مرکز تعمیرات 118 بسپارید. در این مرکز تمانی ابزارهای لازم را با بالاترین کیفیت برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا تعمیر گوشی با کیفیت بالایی انجام شود. از طرفی به دلیل استفاده از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J7 Pro بعد از تعمیر مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد. در این مرکز قطعات به صورت مستقیم وارد می شود که این امر موجب پایین آمدن هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J7 Pro خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung J7 Pro

تمامی تعمیرکاران از اهمیت استفاده از قطعات اورجینال آگاهی دارند و می دانند استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر گوشی بسیار مهم می باشد. ولی چگونه می توان از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشت؟ با خرید از مرکزی معتبر و با سابقه می توانید تا حد بالایی از کیفیت قطعه اطمینان داشته باشید. با اینکه قطعات اورجینال هزینه بالایی دارند ولی همانند قطعه اصلی بوده و از طرفی قطعات فیک عمر کوتاهی دارند و نهایتا بعد از سه ماه مجددا آسیب خواهند دید. خرید قطعات گوشی Galaxy J7 Pro را می توانید از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها قطعات با کیفیت اورجینال به فروش می رسند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 Pro بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.