نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا گوشی موتو E را در جولای 2016 به بازار معرفی کرده است. تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto E3 دارای قطر 5 اینچ و تراکم پیکسلی 294 هستند. مساحت این ال سی دی حدود 68.9 سانتی متر مربع است و 66.9 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 از این نمایشگر مراقبت می کند. در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. برای سیستم عامل این گوشی از اندروید v6.0 (مارشمالو) در نظر گرفته شده است و برای قلب تپنده ی این دستگاه از تراشه Mediatek MT6735P استفاده شده است.

موتورولا برای تامین انرژی گوشی E3 باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر را در نظر گرفته است. باتری گوشی موتورولا Moto E3 قابل تعویض توسط کاربر است و در صورت آب خوردگی به راحتی می توانید باتری گوشی را خارج کنید. روی درب پشت این گوشی دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED طراحی شده است و برای زیبایی ظاهری این گوشی نماد شرکت موتورولا زیر آن قرار گرفته است. مانند طراحی گوشی های گذشته، جک هدفون این گوشی در لبه ی بالایی گوشی قرار گرفته است. پورت شارژ نیز روی لبه ی پایینی دستگاه قرار گرفته است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E3

در این مجموعه تعمیر موتورولا Moto E3  به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مرکز ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا Moto E3 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی شما، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پست و یا پیک به دست ما برسانید. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات موتورولا Moto E3 در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 3

قطعات اورجینال گوشی موتورولا و دیگر برند های معتبر در فروشگاه قطعات موبایل موجود است و افرادی که قصد تکمیل کردن آرشیو خود را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنند. افرادی که قصد خرید قطعات  موتورولا Moto E3 را به صورت اینترنتی دارند، در ابتدا قطعات مورد نظر را پیدا کنند. سپس روی دکمه ی ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات موتورولا Moto E3 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت ها در حال تغییر هستند. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.