نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y6II Compact توسط کمپانی هواوی در سپتامبر سال 2016 رونمایی شد. ابعاد این گوشی 154.3 در 77 در 8.5 میلی‌متر می باشد و دارای وزن 140 گرم است. هواوی در طراحی این دستگاه از ترکیب پلاستیک و شیشه بهره برده است فریم و قاب پشتی آن از نوع پلاستیک که استحکام مناسبی دارد٬ برخوردار می‌باشد و پنل جلویی آن شیشه‌ای است. فناوری به کار رفته در نمایشگر 5 اینچی این دستگاه٬ IPS LCD است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. ال سی دی گوشی هواوی وای 6 2 کامپکت تصاویر را با کیفیت اچ دی و چگالی پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. به طور پیش فرض این ذستگاه از حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت با 2 گیگ رم بهره برده است که امکان افزایش حافظه نیز با استفاده از کارت حافظه میسر می باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی Y6II Compact از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره برده است که از قابلیت تشخیص فاز خودکار و همچنین ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. این دوربیتن مجهز به دو فلش ال ای دی می باشد. دوربین سلفی این دستگاه که در حاشیه‌ی بالای صفحه نمایش تعبیه شده است از سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار بوده و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسل را برای کاربران ضبط نماید. باتری گوشی هواوی وای 6 2 کامپکت از نوع قابل تعویض لیتیوم پلیمری است که با ظرفیت 2200 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند.

تعمیر گوشی هواوی Y6II Compact

قطعات گوشی هواوی Y6II Compact بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی Y6II Compact و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی وای 6 2 کامپکت در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y6II Compact

خرید قطعات گوشی هواوی وای 6 2 کامپکت را می‌توانید با اطمینان کامل از مرکز تعمیرات موبایل 118 انجام دهید. این مرکز با برخورداری از مجوز فعالیت اینترنتی  از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری٬ بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش قطعات باکیفیت و اورجینال مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عرضه نماید. تعمیرکاران جهت خرید قطعات و ابزارآلات مورد نیاز خود می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند و در صورت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Y6II Compact لازم است با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایند.