نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y6 2018 یکی از محصولات میان رده‌ی شرکت هواوی است که در آوریل سال 2018 به کاربران معرفی شد. از قابلیت‌های ویژه‌ی این دستگاه می‌توان به نمایشگری با نسبت تصویر 9 به 18 اچ دی پلاس٬ احراز هویت از طریق تشخیص چهره و اندروید Oreo 8.0 اشاره کرد. این دستگاه دارای وزن 150 گرمی است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کنیم. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Y6 2018 با اندازه‌ی 5.7 اینچی٬ به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. در این نمایشگر تصاویر با کیفیت 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. کاربران اطلاعات خود را در حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی این دستگاه می توانند ذخیره نمایند و امکان افزایش این حافظه نیز فراهم می باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی وای 6 2018 در پنل پشتی جای گرفته است و مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که از قابلیت پانوراما٬ HDR و فلش ال ای دی پشتیبانی می‌کند. این دوربین قادر است ویدئوهایی با رزولوشن 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نماید. تصاویر ثبت شده با دوربین پشت در محیط های کم نور از کیفیت خوبی برخوردار نمی‌باشند. دوربین جلو این دستگاه نیز از یک لنز 5 مگاپیکسلی برخوردار است که تصاویری معمولی را برای کاربران به ارمغان می آورد. تامین انرژی این دستگاه توسط باتری لیتیوم یونی 3000 میلی‌آمپری صورت می‌گیرد که غیر قابل تعویض می‌باشد.

تعمیر گوشی هواوی Y6 2018

قطعات گوشی هواوی Y6 2018 بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی Y6 2018 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی وای 6 2018 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y6 2018

خرید قطعات گوشی هواوی وای 6 2018 یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل می باشد که با این امر می‌توانند به راحتی قطعات معیوب دستگاه‌های کاربران را تعویض نمایند. جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در تعمیرات موبایل یکی از پارامترهای مهمی است که هر تعمیرکار موبایلی لازم است به آن دقت نماید تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند. در مرکز تعمیرات موبایل 118 امکان خرید انواع قطعات گوشی های هوشمند و ابزارآلات تعمیر موبایل با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب امکان پذیر می باشد و مشتریان عزیز می توانند برای خرید به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند. تعمیرکارانی که به این مجموعه دسترسی ندارند کافی است سفارش خود را از طریق سایت ثبت نموده تا در اسرع وقت قطعات برایشان ارسال شود. جهت اطلاع از قیمت محصولات و قیمت قطعات گوشی هواوی وای 6 2018 می توانید با کارشناسان واحذ فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.