نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi K30 در دسامبر سال 2019 به بازار معرفی شده است. برخی بر این باور بوده اند که این گوشی جانشین ردمی K20 باشد، اما نسخه ی ارتقا یافته ی ردمی نوت 8 پرو است و به عنوان اولین گوشی ردمی با نرخ تازه سازی بالا خودنمایی می کند. این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 730G استفاده می کند، این پردازنده 8 هسته ای است و دارای دو هسته ی 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته ی 1.8 گیگاهرتزی می باشد. اندروید 10 به طور پیش فرض روی گوشی قرار گرفته است و با MIUI 11 تجربه بسیار خوبی را برای کاربر رقم می زند. این گوشی از پنل دوگانه گوریلا گلس 5 ساخته شده، یکی تخت روی ال سی دی و دیگری خمیده روی درب پشتی گوشی قرار گرفته است.

روی درب پشت شیائومی Redmi K30 فضای دایره شکلی طراحی شده و داخل آن دوربین 4 گانه طراحی شده است. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، اولین دوربین است و بعد از آن دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا، دوربین تشخیص عمر 2 مگاپیکسلی و در پایین ترین قسمت نیز دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین جلو Redmi K30 با سنسور 20 مگاپیکسلی دارای قابلیت تشخیص عمق است. دوربین سلفی بر خلاف طراحی نسل های گذشته که مانند ناچ قطره ای بود، داخل یک بیضی کوچک در گوشه ی سمت راست گوشی قرار گرفته و بر زیبایی و منحصر به فرد بودن گوشی افزوده است. روی لبه ی پایینی گوشی اسپیکر مکالمه، پورت شارژ Type-C 1.0 و جک هدفون به چشم می خورد.

انرژی مورد نیاز گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi K30 با کمک فست شارژ 27 واتی در مدت زمان 69 دقیقه فول شارژ می شود. زمانی که باتری کاملا خالی باشد، 30 دقیقه وقت لازم  است تا 56 درصد شارژ شود. این گوشی از یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به همراه یک سوراخ بیضی شکل برای دوربین سلفی دوگانه برخوردار است. در این گوشی از فضای بین دو دوربین هیچ استفاده ای نشده است و بر روی ال سی دی یک لایه شیشه ای گوریلا گلس 5 برای مراقبت از نمایشگر قرار گرفته است. از دیگر مشخصات تاچ ال سی دی گوشی شیائومی Redmi K30 می توان به رزولوشن تصویر 2400 در 1080 و تراکم پیکسلی 395ppi اشاره کرد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi K30  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی کی 30

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi K30  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi K30  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.