نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 Prime 2 در مارس 2018 معرفی شد و آپریل همان سال با بدنه فلزی وارد بازار شده است. این گوشی از نمایشگری به اندازه 5.5 اینچ بهره می برد که از فناوری PLS TFT در آن استفاده شده است. در این نوع از نمایشگر پیکسل ها برای نمایش نیاز به نور پس زمینه دارند و از خود نوری ندارند و رنگ ها در آن نزدیک به واقعیت نمایش داده می شود. رزولوشنی که برای آن در نظر گرفته اند 1080 * 1920 پیکسل است که پراکندگی پیکسلی آن 401 پیکسل در هر اینچ است. 73.3 درصد از صفحه رویی گوشی را نمایشگر تشکیل می دهد و برای آن از کورنینگ گوریلاگلس استفاده شده است که در برابر ضربه، خش و رطوب از نمایشگر محافظت می کند.

تراشه Exynos 7870 Octa و پردازنده مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 در پردازش اطلاعات بسیار سریع عمل کرده و به کمک پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 مشکلی برای انجام بازی و یا کارهای گرافیکی ندارید. سیستم عاملی که شرکت سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است اندروید 7.0 می باشد که تا اندروید 9.0 می توانید آن را ارتقاء دهید. دوربین اصلی گوشی گلکسی جی7 پریم2 از لنز واید با فصله کانونی 28 میلیمتر تشکیل ده است که رزولوشن آن 13 مگاپیکسل است. برای دوربین سلفی نیز شاهد دوربینی با کیفیت 13 مگاپیکسل هستیم. اما برای باتری که به عنوان یکی از مهمترین قطعات است باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. این باتری برای مکالمه تا 21 ساعت یا پخش موزیک تا 84 ساعت کافی می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی7 پریم2

استفاده از قطعات اورجینال از عواملی می باشد که در تعمیر گوشی تاثیر مستقیم گذاشته و باید دقت داشته باشید که برای تعمیر گوشی به مرکزی معتبر مراجعه نمایید تا از قطعات اورجینال جهت تعمیر استفاده نمایند. از طرفی مهارت تعمیرکار نیز در این زمینه اهمیت بسیار بالایی دارد. تعمیر گوشی ساموسنگ J7 prime2  را می توانید به مرکز تعمیرات 118 بسپارید. در این مرکز تمانی ابزارهای لازم را با بالاترین کیفیت برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا تعمیر گوشی با کیفیت بالایی انجام شود. از طرفی به دلیل استفاده از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J7 prime2 بعد از تعمیر مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد. در این مرکز قطعات به صورت مستقیم وارد می شود که این امر موجب پایین آمدن هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J7 prime2 خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung J7 prime2

اگر دستگاه الکترونیکی و یا گوشی همراه شما آسیب دیده و به دنبال خرید قطعات اورجینال برای آن می باشد ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می دهیم. در این مرکز تمامی قطعات با کیفیت اورجینال به فروش می رسند و میتواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. برای خرید قطعات گوشی Galaxy J7 prime2 نیز می توانید به صفحه مربوطه مراجعه و قطعه مورد نظر را به سبر خرید خود اضافه کنید و با ثبت نهایی آن منتظر تماس از طرف مرکز ما باشید. در این مرکز تمامی قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 prime 2 بسیار مقرون به صرفه و باور نکردنی می باشد. این مجموعه در تلاش است با ارائه خدماتی مناسب و در خود مشتریان خود رضایت صد در صدی شما را جلب نماید.