نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی میان رده ی ال جی استایلو 6 در می سال 2020 به بازار معرفی شده است.  پردازش در این گوشی بر عهده ی تراشه مدیاتک MT6765 Helio P35 است که از 8 هسته شامل 4 هسته ی 2.3 GHz Cortex-A53 و 4 هسته ی 1.8 GHz Cortex-A53 تشکیل شده است. این گوشی تک نسخه ای با رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی به بازار معرفی شده است. در صورت نیاز به ارتقاء حافظه می توانید از کارت SD تا 2 ترابایت استفاده کنید. ال جی برای این گوشی میان رده نمایشگری با پنل IPS LCD را در نظر گرفته است. این نمایشگرها دید بازتری را در اختیار کاربران قرار می دهند و قیمت به صرفه ای دارند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ال جی Stylo 6 حدود 109 سانتی متر مربع است و حدود 82 درصد قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است.

در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داخل یک بریدگی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2460 اشاره کرد. این پنل از جنس استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده و رنگ آن هم به صورت گرادیانت است. در لبه ی گوشی دکمه ای قرار گرفته جهت دسترسی به گوگل اسیستنت، برای سهولت کار کاربر قرار داده شده است. از مهم ترین تکنولوژی هایی که در این گوشی به کار رفته می توان به قلم استایلوش اشاره کرد. این تکنولوژی به پای قلم به کار برده شده در سامسونگ نمی رسد و تنها می توان کارهایی ساده مثل یادداشت برداری را انجام داد.

درب پشت گوشی ال جی استایلو 6 میزبان دوربین سه گانه است که روی یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته است و به صورت افقی در مرکز درب پشت قرار گرفته است. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه لنز واید می باشد. دیگر دوربین ها با سنسور 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی جای گرفته اند. با استفاده از این دوربین می توانید 30 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 1080p ضبط کنید. برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است. برای شارژ این باتری از فست شارژ اسفاده نشده و به صورت معمولی شارژ می شود. باتری گوشی ال جی Stylo 6 به صورت داخلی طراحی شده و امکان جابه جایی توسط کاربر وجود ندارد.

تعمیر گوشی ال جی Stylo 6

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ال جی Stylo 6  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی ال جی Stylo 6 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید گوشی ال جی استایلو 6

امکان خرید قطعات گوشی ال جی Stylo 6 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی Stylo 6 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.