نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

سامسونگ گوشی گلکسی Note20 Ultra 5G را در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است. این گوشی پرچمدار از بدنه ای پلاستیکی بهره می برد که بر روی آن یک لایه Gorilla Glass Victus قرار گرفته است. گوریلا گلس ویکتوس نسل جدید شیشه های محافظتی گوشی به شمار می رود که در برای سقوط از ارتفاع و خراشیده شدن از رقبا و نسل های پیشین خود مقاوم تر است. قسمت پشتی دستگاه میزبان ماژول مستطیل شکلی است که درون آن مجموعه ی دوربین های اصلی گوشی جای گرفته است. دوربین اصلی گوشی گلکسی Note20 Ultra 5G از سنسور 108 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی متری بهر گرفته شده است. دوربین هایی بعدی سنسور های 12 مگاپیکسلی با لنز های اولتراواید و پریسکوپ فوکو دارند. همچنین با این دوربین می توانید با کیفیت های 8k و 4k فیلم برداری کنید.

انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G با استفاده از فست شارژ 25 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراه می کند. همچنین این گوشی از تکنولوژی فست شارژ Qi/PMA و شارژ معکوس 9 واتی بهره می برد. نمایش محتوای بصری دستگاه بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی Dynamic AMOLED 2X با قطر 6.9 اینچ می باشد. در هر اینچ از این نمایشگر 496 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی Note20 Ultra 5G حدود 116 سانتی متر مربع است و حدود 91 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. از نمایشگر این گوشی یک لایه شیشه ای محافظ ویکتوس در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند.

در بالای ال سی دی حفره ی بسیار کوچکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی دستگاه جای گرفته است. این دوربین از سنسور 10 مگاپیکسلی به همراه لنز واید 26 میلی متری بهره می برد. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر سلفی بگیرید و فیلبرداری با کیفیت 4k انجام دهید. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.5 برای این گوشی در نظر گرفته است. قلب تپنده ی نسخه ی گلوبال این گوشی را چیپست 7 نانومتری Exynos 990 تشکیل می دهد. در کنار دوربین اصلی تراشه ی گرافیکی GPU Mali-G77 MP11 جای گرفته است. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی 12 و 128، 12 و 256، 12 و 512 به بازار معرفی شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note20 Ultra 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 یولترا 5G

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.