نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در تلاش است تا بتواند در میان شرکت هایی مثل هوآوی و سامسونگ دارنده ی جایگاه ویژه ای باشد و در حال طراحی گوشی های هوشمند فوق العاده ای است. گوشی پرچمدار شیائومی در سپتامبر سال 2019  با نام Mi 9 Pro به بازار معرفی شده است. در پنل جلویی این گوشی از پنل قدرتمند Super AMOLED  با قطر 039 اینچی بهره مند شده است. از ویژگی های این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 3240، تراکم پیکسلی 403 و … اشاره کرد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 9 Pro حدود 100.2 سانتی متر مربع است و حدود 85.5 در صد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از این ال سی دی یک لایه ششه ای Corning Gorilla Glass 6 در برابر ضربه خوردن و آب خوردگی مراقبت می کند.

برای رنگ بدنه ی پشتی گوشی، از برف الهام گرفته شده است و به آن رنگ های آبی و صورتی روشن را اضافه کرده است. روی درب پشت شیائومی می 9 پرو یک شیشه ضد تابش خیره کننده قرار گرفته است. دوربین سه گانه به صورت عمودی در سمت چپ گوشی جای گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی با سنسور 48 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 می تواند تصاویری با نویز کم و کیفیت بالا را ثبت کند. در این گوشی ار باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Mi 9 Pro مانند یک پاور بانک عمل می کند و شما می توانید دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید. با کمک فست شارژ 40 واتی باتری این گوشی در مدت بسیار کوتاهی شارژ می شود.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 Pro از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Pro که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 9 پرو

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی تعمیر آن ها تاثیر مستقیمی دارد. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 9 Pro را با کیفیت ارجینال دارند ما به آن ها خرید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم، زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. در صورتی که قصد خرید قطعات اورجینال را به صورت اینترنتی دارید می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Mi 9 Pro روی سایت قابل مشاهده و یا به روز نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.