نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی مدت هاست به ساخت گوشی های با کیفیت و قیمت ارزان مشغول است. گوشی های جدید این شرکت کیفیتی در حد گوشی های آیفون و قیمتی ارزان تر از گوشی های آیفون دارند. گوشی شیائومی Mi 4c در سپتامبر سال 2015 به بازار معرفی شده اند. این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به Mi 4i می باشد، اما از درون تفاوت هایی دارند و این گوشی دارای قدرت بیشتری است. از پردازنده اسنپدراگون 615 کوالکام بهره می برد و انرژی سخت افزار قدرتمند این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3080 میلی آمپر تامین می کند. باتری شیائومی Mi 4c با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان 60 دقیقه حدود 40 درصد شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

شیائومی برای گوشی می 4 سی نمایشگر 5 اینچی با تراکم پیکسلی 441 را در نظر گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 4c حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 71.7 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از تکنولوژی IPS LCD بهره مند شده است و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. در بالای ال سی دی دوربین سلفی با حسگر 5 مگاپیکسلی، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه جای گرفته است. برای دوربین اصلی شیائومی Mi 4c از حسگر 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بهره گرفته شده است. با استفاده از دوربین این گوشی می توانید 30 فریم فیلم را با کیفیت 1080p ضبط کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 4c

تعمیر شیائومی Mi 4c و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. در ابتدا دستگاه شما در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر شیائومی Mi 4c به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. افرادی که در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارند می توانند دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانند. لازم به ذکر است قطعات شیائومی Mi 4c که به هنگام تعمیر جایگزین می شوند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 4 سی

کلیه ی قطعات گوشی Mi 4c در مرکز تعمیرات با کیفیت اورجینال وجود دارد. استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همیشه از قطعات با کیفیت بالا استفاده می کنند. جهت خرید قطعات شیائومی Mi 4c می توانید با مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت اینترنتی خرید کنید. در هر استانی که هستید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Mi 4c روی سایت وارد نشده یا همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت خریدی مطمئن دریافت کنید.