نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی هوآوی همیشه پیشرو در صنعت تولید گوشی بوده است و توانسته گوشی های موفقی را به بازار عرضه کند. گوشی Enjoy 20 plus 5G میان رده ای خوش قیمت که هوآوی آن را معرفی کرده است. این گوشی با وجود هر گونه زیبایی و به روز بودنش شاید روزی با مشکلاتی دسته و پنجه نرم کند. مشکلاتی مانند: خرابی باتری، تاچ و ال سی دی و … خبر از تعمیر گوشی‌تان را خواهند داد.

از دید ما، هر نوع خرابی ای نیاز به تعمیرکار نخواهد داشت. اگر گوشی تان به مشکل برخورده، ابتدا آن مشکل را در اینترنت جست و جو کرده و علت آن را پیدا کنید. مشاهده کنید آیا این ایراد به دست خودتان قابل حل است یا خیر. اگر ایرادی فراتر مانند: خاموشی دستگاه، شارژ نشدن گوشی، خرابی ال سی دی و … بود حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا تعمیر گوشی هوآوی Enjoy 20 plus 5G در اسرع زمان انجام شود.

مشخصات گوشی Enjoy 20 plus 5G

این گوشی خوش دست و به روز مانند برادر کوچک تر خود Enjoy 20 از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی تراشه میان رده مدیاتک 720 dimensty با چیپست گرافیکی Mali-G57 MC2 است. این گوشی از نظر چینش قرار گیری دوربین های سه گانه اش بسیار شبیه پرچم دار هوآوی میت 30 پرو است.

گوشی Enjoy 20 plus 5G از نمایشگر 36.6 اینچی با وضوح +FHD بهره می‌برد، می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 2400 در 1080 با نرخ تازه سازی 90 هرتز نشان دهد و نسبت نمایشگر به بدنه حدود 84 درصد است و نسبتاً عریض می‌باشد.

این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 پشتیبانی می‌کند و قابل ارتقا به اندروید 11 هم می‌باشد. هوآوی Enjoy 20 plus 5G در بحث عکاسی دارای دوربینی با طراحی دایره شکل است که درون آن سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور عمق میدان 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی مکانیزم پاپ آپ داشته و دیگر خبری از ماژول سنسور سلفی روی صفحه نمایش نیست.

آسیب دیدگی های رایج گوشی Enjoy 20 plus 5G

غیر ممکن است از گوشی خود استفاده کنید اما با ایرادات و مشکلات رایج آن ها درگیر نشوید. برای حل این مشکلات راه حل هایی وجود دارد و می‌توان بسیاری از آن ها را برطرف کرد. خیلی از ما آشنایی با خرابی و آسیب دیدگی های ایجاد شده بر گوشی را نمی‌دانیم و زمانی ک این اتفاقات رخ می‌دهد به شدت مضطرب می‌شویم.

پیشنهاد ما به شما این است اگر هرگونه مشکلی در زمینه آسیب دیدگی داشتید به کارشناسان فنی ما در مجموعه تعمیرات 118 زنگ زده تا آن ها علت هر ایرادی را برایتان شرح دهند.

در این جا به چند علائم آسیب دیدگی گوشی Enjoy 20 plus 5G اشاره می‌کنیم:

  • خالی شدن زود هنگام شارژ گوشی
  • شارژ نشدن دستگاه
  • اشتباه در تایپ کلمات؛ کاراکتری را لمس می‌کنید کاراکتری دیگر ثبت می‌شود
  • شکستگی و ترک خوردگی نمایشگر
  • کار نکردن دوربین گوشی

خرابی ال سی دی Enjoy 20 plus 5G

از نگاه تعمیرکاران، شایع ترین آسیب دیدگی مربوط به تاچ و ال سی دی است. LCD ها در گوشی های جدید بسیار طراحی ظریف و شکننده ای دارند که حتی با وجود قرار گیری چند لایه برای محافظت از آن، به شدت در مقابل ضربه یا آب خوردگی آسیب پذیر اند.

توصیه ما به شما این است از محافظ های صفحه نمایش اورجینال استفاده کنید به این خاطر که تا حد زیادی از ال سی دی شما محافظت خواهد کرد.

خرابی ال سی دی علائم زیادی دارد از جمله این خرابی ها می‌توان به:

  • وجود شکستگی و ترک روی نمایشگر: اگر روی صفحه نمایش گوشی خود شکستگی مشاهده کردید به احتمال زیاد تاچ ال سی دی هم آسیب دیده است و شما باید اقدام به تعویض ال سی دی دی گوشی Enjoy 20 plus 5G کنید
  • روشن نشدن نمایشگر: این علامت نشانه ی اختلال در عملکرد مدار شارژ، باتری و سایر قطعات برد است که تعمیرکار می‌تواند آن را تشخیص دهد.
  • ایجاد سیاهی موضعی روی صفحه: اگر این نشانه را روی نمایشگر مشاهده کردید باید بدانید آن بخش از ال سی دی گوشی سوخته است. برای رفع این مشکل باید کل ال سی دی عوض شود
  • درست کار نکردن تاچ: اگر تاچ گوشی به خوبی دستورات را نمی‌تواند اجرا کند به احتمال خیلی زیاد بر روی سنسور های حسگر تاچ ال سی دی فشار آمده است و با دقت نمی‌تواند لمس انگشت شما را تشخیص دهد. برای رفع این ایراد حتما باید تاچ و ال سی دی به کلی عوض نمایید.

این موارد، اصلی ترین علائم خرابی ال سی دی گوشی Enjoy 20 plus 5G است. اگر با این نشانه ها در موبایلتان بر خورد کردید. باید آن را برای تعمیر، به یک مرکز تعمیر معتبر ببرید.

قطعات گوشی Enjoy 20 plus 5G

تعمیر گوشی Enjoy 20 plus 5G

تمامی قطعات در تعمیرات 118 بصورت اورجینال و اصل موجود می‌باشد شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر گوشی Enjoy 20 plus 5G خود را به ما بسپارید. تعمیرکاران مجموعه تعمیرات 118 برای تعویض قطعات معیوب و خراب شده گوشی تان، از قطعات کاملاً اصلی و اورجینال برند هوآوی استفاده می‌کنند. پس از اتمام تعمیر، تمامی کارهای انجام شده روی گوشی تان به صورت لیست همراه با ضمانت نامه به شما تحویل داده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی هوآوی Enjoy 20 plus 5G

با وجود شرایطی که در بازار وجود دارد خیلی از قطعات فیک و تقلبی با برچسب اورجینال به دست مشتریان می رسد. به همین خاطر باید قطعات گوشی را از مراکز معتبر تهیه کنید. شما در مجموعه تعمیرات 118 امکان خرید قطعات گوشی هوآوی اینجوی 2 پلاس 5g را به صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی و تلفنی) خواهید داشت.

شما می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه تماس گرفته و قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید یا از طریق اینترنت به سایت تعمیرات 118 مراجعه کرده و محصول را ثبت سفارش کنید. پس از فرآیند ثبت، تمامی همکاران سفارش را پیگیری خواهند کرد.

مشتریانی که ساکن تهران نیستند هم می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. قطعات با پست یا تیباکس به دستشان خواهد رسید. توجه داشته باشید به دلیل نوسانات بازار، قیمت بعضی از قطعات در حال تغییر است. اگر قیمت قطعات هوآوی اینجوی 2 پلاس 5g در سایت درج نشده بود می‌توانید با دفتر مجموعه تماس بگیرید و از قیمت روز آن قطعه با خبر شوید.