نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت موتورولا در نیمه ی دوم سال 2018 از گوشی رده بلای خود از سری Moto Z در شیکاکو رونمایی کرد. این گوشی نسبت به قطرات آب مقاوم است ولی مانند دیگر گوشی ها صفحه نمایش حساسی دارد و در صورت آسیب دیدن نیاز به تعویض LCD گوشی موتورولا Moto Z3 در یک جای معتبر است. در این صفحه قطعات موتورولا Z3 اورجینال موجود است و در صورت نیاز می توانید خریداری کنید.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا Moto Z3

در Moto Z3 از یک چیپ ست 835 کوالکام که بسیار قدرتمند است و یک  باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده و مصرف انرژی کمتری دارد. اگر احساس می کنید باطری شما نسبت به روزهای اول کمتر شارژ نگه می دارد شما نیاز به تعویض باتری گوشی موتورولا Moto Z3 دارید. ما در تعمیرات 118 سعی کردیم همواره بهترین تعمیرات موبایل موتورولا را شناسایی و ارائه دهیم ، شما به ساده ترین روش می توانید اقدام به سفارش محصولات خود کنید و به سریع ترین نحو ممکن تحویل بگیرید.

در صورت نبودن قطعه مورد نظر با شرکت تعمیرات 118 تماس بگیرید تا کارشناسان ما بعد از بررسی محصول مورد نیاز در صورت موجودی در انبار ها و اطلاعات کافی درباره اورجینال بودن محصول و اطلاعات کافی برای تعمیر گوشی موتورولا Moto Z3  با شما تماس بگیرند. همچنین شما می توانید تعمیرات گوشی Moto Z3 خود را به دست متخصصان خبره ما بسپارید، تعمیرات ما با مهلت 10 روز تست و 1 تا 6 ماه  بسته به نوع تعمیرات شامل گارانتی می شود .

 همچنین برای کلیه ی تعمیرات موتورولا و تعویض قطعات موتورولا  فاکتور سربرگ دار به همراه مهر معتبر ارائه می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی بوده، همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در خصوص تعمیر تلفن همراه می باشد.