نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی در آخرین روزهای ماه دسامبر سال 2017 دو گوشی میان رده ی ردمی 5 و ردمی 5A را به بازار عرضه کرده است. مهم ترین ویژگی گوشی های شیائومی کیفیت آن ها در مقابل قیمتی که دارند. در گوشی شیائومی ردمی 5A از چیپست اسپندراگون 425 بهره گرفته شده که دارای یک پردازنده ی 4 هسته ای Cortex A53 با سرعت 4 گیگاهرتزی می باشد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی را Adreno 308 تشکیل می دهد. استفاده از این سخت افزار قدرتمند، کارایی گوشی را نسبت به دیگر هم رده ها افزایش می دهد. Redmi 5A در دو نسخه، با رم 2 یا 3 گیگابایتی و حافظه ی 16 یا 32 گیگابایتی در بازار موجود است و شما بر اساس نیاز خود می توانید انتخابی مناسب داشته باشید. امکان استفاده از حافظه ی جانبی تا حجم 256 گیگابایت برای این گوشی وجود دارد.

طراحی گوشی ردمی 5A به نسل قبلی خود بسیار شبیه است و بدنه ی این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است. روی درب پشت دوربین اصلی دیده می شود که دور آن یک حلقه ی فلزی قرار گرفته است. لبه های این قاب کمی خمیدگی دارند که باعث می شود تا در دست گرفتن گوشی راحت تر باشد. در لبه ی بالایی دستگاه جک هدفون و سنسور مادون قرمز وجود دارد که با کمک آن می توانید دستگاه هایی مانند تلوزیون را کنترل کنید. دوربین اصلی Redmi 5A از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره مند شده و دارای سیستم فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز می باشد که یا شما کمک می کند تا تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید. دوربین سلفی Redmi 5A با سنسور 5 مگاپیکسلی در نور کم نمی تواند نتیجه ی خوبی را نشان دهد و برای مکالمه های ویدئویی مناسب است.

در این گوشی ما با یک نمایشگر 5 اینچی و تراکم پیکسلی 296 رو به رو هستیم. ال سی دی شیائومی Redmi 5A به اندازه ی کافی روشن است و به راحتی زیر نور آفتاب قابل استفاده است. پنل به کار برده شده در این گوشی از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده که می تواند رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان دهد به همین دلیل بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز نمایشگر 5 اینچی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر تامین می کند.  باتری شیائومی Redmi 5A برای فول شارژ شدن به 1 ساعت و 30 دقیقه وقت نیاز دارد. در صورت استفاده ی معمولی باتری این گوشی می تواند شما را تا یک روز همراهی کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 5A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 5A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 5A  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 5A

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 5A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 5A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.