نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto G8 Plus در اکتبر 2019 به بازار معرفی شده است. این شرکت امروزه در حال عرضه ی گوشی های میان رده است. در قسمت جلوی این گوشی تاچ و ال سی دی 6.3 اینچی با تراکم پیکسلی 400 قرار گرفته است. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto G8 Plus حدود 99 سانتی متر مربع است و حدود 82.5 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی داخل یک ناچ قطره ای قرار گرفته است. در سخت افزار این گوشی از پردازنده Qualcomm SDM665 Snapdragon 665 استفاده شده و به رم ۴ گیگابایت مجهز شده است.

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه 48، 16 و 8 مگاپیکسلی به همراه اسکنر اثر انگشت قرار دارد. سنسور اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی واید است و از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی جهت عمق تصاویر استفاده می شود. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto G8 Plus غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه تعمیر و تعویض باید به دست کاربر انجام شود. در لبه ی پایینی این گوشی سوکت شارژ Type-C 1.0، اسپیکر و میکروفون این گوشی قرار گرفته است.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Plus

قطعات گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی ال جی Moto G8 Plus وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان برای شما ارسال کنیم. افرادی که تمایل دارند خرید قطعات موتورولا Moto G8 Plus از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 انجام دهند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنند. پس از تایید نهایی همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی Moto G8 Plus روی سایت قابل مشاهده نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.