نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا گوشی شما با یک مشکل اساسی روبرو شده است؟ آیا می‌خواهید هر چه زودتر از شر این مشکل به وجود آمده خلاص شوید؟ آیا نگران این موضوع هستید و استرس دارید؟ باید بدانید که آسیب دیدگی‌های گوشی‌های هوشمند غیرقابل اجتناب است. این قضیه در خصوص گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G نیز صدق می‌کند. آسیب دیدگی‌های که به سراغ Samsung S21 Ultra 5G می‌آید قابل برطرف شدن است. جای هیچ‌گونه نگرانی است. تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G در مجموعه انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما با چه مشکلی دسته و پنجه نرم می‌کنید. تمامی تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G در مجموعه ما انجام می‌شود. خرابی تاچ و ال سی دی، باتری، خرابی هارد و … بعضی از آسیب دیدگی‌های گوشی S21 Ultra 5G است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گوشی خود را به مرکز ارسال کنید. اگر دوست دارید که هر چه زودتر مشکلتان برطرف شود با همکاران ما در تماس باشید.

repair-samsung-galaxy-s21-ultra-5g

خرابی‌های رایج گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G

می‌خواهیم لیستی از مشکلات رایج گوشی S21 Ultra 5G را ممکن است برای‌تان به وجود بیاید، به نمایش بگذاریم. اگر چنان‌چه مشکل شما در این لیست قرار دارد سریعا با همکاران ما در تماس باشید و مشکل خود را به طور دقیق با آنها در میان بگذارید. رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G به قرار زیر است:

  1. خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G
  2. تعمیر گوشی S21 Ultra 5G آبخورده
  3. خرابی باتری گوشی سامسونگ S21 Ultra 5G
  4. مشکل شارژ گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  5. تعویض هارد گوشی Galaxy S21 Ultra 5G
  6. و …

در ادامه به بعصی از این موارد به طور کامل اشاره می‌کنیم.

خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی S21 Ultra 5G از مهم ترین مشکلاتی است که ممکن است برای تمام دارندگان این گوشی به وجود آمده باشد. آبخوردگی، سقوط از ارتفاع و ضربه‌های سهمگین از جمله مهم ترین دلایل خرابی تاج و ال سی دی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G به شمار می‌رود. اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما تحت یکی از این شرایط آسیب دیده است اصلا نگران نباشید. امکان این‌که گلس ال سی دی شما آسیب دیده باشد نیز وجود دارد. بنابراین هر آسیب دیدگی و شکستگی صفحه نمایش Galaxy S21 Ultra 5G به منظور خرابی کامل تاچ و ال سی دی نیست. در نتیجه امکان هر دو مورد نیز وجود دارد. گاهی اوقات با تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ S21 Ultra 5G و در بعضی از موارد تعویض کامل تاچ و ال سی دی گوشی S21 Ultra 5G راه حل این مشکل است. برای تشخیص دقیق نوع آسیب دیدگی می‌توانید به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه کنید. برخی از علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G به قرار زیر است:

  • کارنکردن تاچ یا لمس صفحه نمایش گوشی
  • روشن نشدن صفحه نمایشگر گوشی
  • ترک خوردن صفحه نمایش
  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش گوشی
  • سو سو زدن صفحه نمایش
  • به وجود آمدن هاله یا خطوط رنگی روی صفحه نمایش

repair-samsung-galaxy-s21-ultra-5g

تعمیر گوشی S21 Ultra 5G آبخورده

آب دشمن اصلی تمامی گجت‌های هوشمند است. هنگامی‌که اب وارد گوشی شما می‌شود می‌تواند صدمات بسیار جبران ناپذیری را برای‌تان به وجود بیاورد. سوختن صفحه نمایش، سوختن هارد، خرابی اسپیکر گوشی و … تنها برخی از این آسیب ها هستند. بنابراین اکنون با مشکلات ناشی از آبخوردگی گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G آشنا شده اید. برای اینکه بتوانید این صدمات را به حداکثر برسانید رعایت و پیروی از چند دستورالعمل واجب و ضروری است. لیستی از باید ها و نباید هایی را که شما در هنگام آبخوردگی گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G باید رعایت کنید به قرار زیر است:

  • به هیچ وجه پس از آبخوردگی گوشی آنرا تکان ندهید: یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد آنرا مرتکب می‌شوند این است که پس از آبخوردگی گوشی، آنرا به میزان زیادی جابجا می‌کنند و تکان می‌دهند. اینکار باعث می‌شود آب به سایر نقاط گوشی منتقل شود و صدمات بیشتری به گوشی وارد کند. بنابراین مواظب تکان دادن‌های الکی گوشی آبخورده S21 Ultra 5G باشید.
  • پس از آبخوردگی گوشی آنرا با یک دستمال نرم خشک کنید: یکی از بهترین کارهایی که پس از آبخوردگی گوشی S21 Ultra 5G می‌توانید انجام دهید این است که فضای بیرونی آنرا با یک دستمال نرم خشک کنید. به این ترتیب رطوبت گوشی را تا حد زیادی کم می‌کنید.
  • ارسال گوشی به مجموعه: پس از این که دو مورد بالا را انجام داید اکنون وقت برطرف کردن مشکل است. اگر دوست دارید هزینه‌های ناشی از تعمیر گوشی Galaxy S21 Ultra 5G ابخورده کاهش پیدا کنید توصیه می‌کنیم در همان ساعات اولیه بروز این اتفاق آنرا برای‌مان ارسال کنید. هر چه زودتر برای تعمیر گوشی‌ آبخورده‌تان اقدام کنید نتایج بسیار بهتری می‌گیرید.

تعویض هارد گوشی Galaxy S21 Ultra 5G

میزان آشنایی شما با هارد گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G چقدر است؟ آیا از اهمیت این قطعه باخبرید؟ هارد در تمامی گجت‌های هوشمند مسئول ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات را برعهده دارد. بنابراین اگر مطمئن هستید که هارد گوشی‌تان آسیب دیده است باید نگران اطلاعات موجود در گوشی‌تان باشید. اما آیا هنگامی‌که هارد گوشی S21 Ultra 5G آسیب می‌بیند باید قید تمامی اطلاعات درون گوشی را زد و با گوشی خداحافظی کرد؟ جواب به این سوال قطعا خیر می‌باشد. امروزه با پیشرفت دانش و تجهیزات در حوزه تعمیرات گجت‌های هوشمند امکان تعمیر یا تعویض هارد گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G وجود دارد. بنابراین نگرانی خاصی به دل خود راه ندهید. شدت آسیب وارد شده به هارد گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G مشخص می‌کند که کدام یک از دو مورد تعمیر یا تعویض هارد انجام شود. اگر شدت آسیب وارد شده زیاد باشد اقدام به تعمیر هارد گوشی S21 Ultra 5G می‌شود. چنانچه آسیب بسیار زیادی به هارد گوشی آمده باشد ناچارا تعویض هارد گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G در دستور کار تعمیرکاران مجموعه قرار می‌گیرد. چیزی که مهم است این است که در هر دو حالت شما می‌توانید به منند سابق از گوشی‌تان استفاده کنید و نیازی به تعویض گوشی نیست. بنابراین از خرابی هارد گوشی‌تان نترسید و هم اکنون گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید. برخی از علائم خرابی گوشی گلکسی S21 Ultra 5G به قرار زیر است:

  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  • خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  • ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

repair-samsung-galaxy-s21-ultra-5g

قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G

تمامی قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G در مجموعه ما موجود است. اگر به دنبال قطعات کاملا اصل و اورجینال گوشی S21 Ultra 5G می‌گردید همین الان به ثبت سفارش خود اقدام کنید. تمامی این راهکارها برای رسیدن قطعه با کیفیت به دست شماست. مجموعه تعمیرات 118 با بهره مندی از کادری مجرب در حوزه تعمیرات گوشی S21 Ultra 5G آماده است تا بالاترین کیفیت به برطرف کردن انوع مشکلات شما بپردازد. این‌کار با کمترین قیمت و در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  • حضور در مجموعه
  • استفاده از پیک رایگان مجموعه برای عزیزان تهرانی
  • امکان استفاده از پست یا تیپاکس برای تمامی مشتریان

خرید قطعات گوشی galaxy S21 Ultra 5G

یکی دیگر از خدماتی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم امکان خرید قطعات گوشی galaxy S21 Ultra 5G است. شما عزیزان هم اکنون می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای جنس اصل و اورجینال را خریداری کنید. کلیه قطعات گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G به همراه ضمانت نامه به شما عزیزان تقدیم خواهد شد. قیمت قطعات گوشی سامسونگ گلکسی Galaxy S21 Ultra 5G در سایت درج شده است. از سه راه تماس تلفنی، سایت و یا حضور در مجموعه به ثبت سفارش خود اقدام کنید. هدف ما جلب رضایت شماست.