نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی One E9 یکی از محصولا شرکت HTC است که در ماه می سال 2015 توسط آن رونمایی شد. این گوشی همانند سایر اسمارت فون‌های این شرکت از قیمتی به صرفه برخوردار است و به همین سبب باعث جلب نظر کاربران شده است. این گوشی از بدنه‌ی شیشه‌ای و پلاستیکی ساخته شده است که استفاده از پلاستیک در قاب پشتی و فریم این دستگاه موجب وزن پایین 147 گرمی آن شده است. نمایشگر قرار گرفته بر روی پنل جلویی از اندازه‌ی 5.5 اینچی بهره برده است که نسبت به قاب گوشی 69 درصد از قاب جلو را در برگرفته است. کاربران در ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ایی9 شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 می‌باشند. این نمایشگر از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان ئشتیبانی می‌کند. اسپیکر استریو، سیستم عامل اندروید 5، تراشه مدیاتک MT6795M هلیو X10، پردازنده هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 از مشخصات فنی و سخت‌افزاری این دستگاه به شمار می‌رود.

گوشی اچ تی سی وان E9 از حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی به همراه2 گیگ رم بهره برده است که به کاربران امکان افزایش این حافظه را با استفاده از کارت حافظه فراهم کرده است. دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان ایی 9 با سنسور 13 مگاپیکسلی و بازشوندگی دیافراگم f/2.2 برای کاربران تصاویر بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. عکاسی با این دوربین در حالت‌های پانوراما و HDR نیز امکان پذیر بوده و همچنین به کمک فلش LED که در کنار این دوربین تعبیه شده است امکان عکاسی در محیط‌های تاریک نیز فراهم می‌شود. دوربین سلفی این گوشی با لنز 4 مگاپیکسلی از قابلیت تصویر برداری با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه برخوردار می‌باشد.

تعمیر گوشی اچ تی سی One E9

قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند به دلیل الکتریکی بودنشان در اثر عوامل شایع مانند ضربه و آبخوردگی که منجر به اتصالات داخلی می‌شود دچار آسیب می‌شوند و این امر موجب اختلال در عملکرد کلی دستگاه می‌گردد. کاربران چنانچه با عدم کارایی دستگاه خود مواجه شده‌اند لازم است به تعمیرکاران ماهر و با تجربه مراجعه نمایند چرا که تعمیر دستگاه‌های هوشمند از جمله تعمیر گوشی اچ تی سی وان ایی9 امری دشوار است و در صورت عدم مهارت ممکن است به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند. مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکز معتبری است که به مشتریان خود پس از تعمیر و تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وان ایی9 و سایر اسمارت فون‌ها به آن‌ها گارانتی معتبر ارائه می‌کند. تمامی قطعات معیوب در این مجموعه با  استفاده از قطعات اورجینال تعویض می‌گردند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One E9

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی One E9 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی اچ تی سی One E9 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.