نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

امروزه یکی از خدماتی که اکثرا به آن نیاز دارند تعمیرات تلفن همراه می‌باشد. خراب شدن گوشی موبایل یک مسئله اجتناب ناپذیر است. اگر گوشی موتورولا moto E7 شما آسیب دیده است نگران نباشید. این اتفاق ممکن است برای هر کسی پیش بیایید. مهم این است که برای رفع آن اقدام درستی انجام شود. ما از ابتدا برای عیب‌یابی گوشی شما تا رفع کامل مشکل همراه شما هستیم. ابتدا بهتر است با نکات مراقبتی و علائم خرابی هر قطعه آشنا شوید. تا در حد امکان از آسیب دیدن قطعات گوشی جلوگیری کنید. اما به هر حال اگر هر کدام از قطعات گوشی موتورولا moto E7 شما خراب شده است حتما از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. تعمیر گوشی نیازمند ابزارآلات مخصوص می‌باشد که هر کسی قادر به انجام آن نیست. برخی از خرابی‌های تلفن همراه به نرم‌افزار گوشی برمی‌گردد و برخی هم به سخت‌افزار. برای رفع مشکلات سخت‌افزاری گاهی نیاز به تعمیر است و گاهی هم کار از کار گذشته است و باید آن را تعویض کرد.مشکلاتی مانند خرابی باتری، شکستن تاچ و ال سی دی، خرابی هارد و دیگر قطعات از جمله مشکلات سخت‌افزاری رایج می‌باشد. در ادامه رایج‌ترین مشکلات سخت‌افزاری که بیشتر کاربران با آن دست‌پنجه نرم می‌کنند را بررسی می‌کنیم.

moto e7

مشکلات نرم‌افزاری گوشی موتورولا moto E7

گاهی اوقات عملکرد برنامه‌ها در گوشی دچار اختلال می‌شود. برخی از مشکلات نرم‌افزاری خیلی راحت قابل حل می‌باشد. کاربر با کمی تغییر در تنظیمات همچنین کمی سرچ و به دست آوردن اطلاعات می‌تواند آن را حل کند. اما برخی از مشکلات نرم‌افزاری نیاز به دانش و مهارت در این حوزه دارد و برای رفع آن حتما باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto E7

تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto E7 به اندازه 6.5 اینچ است. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 82.3 درصد می‌باشد. رزولوشن این نمایشگر برابر با 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی تقریبا 269 پیکسل در اینچ می‌باشد. مشکلات تاچ و ال سی دی تلفن همراه از متداول‌ترین و بیشترین مواردی است که مراجعه کنندگان به مجموعه ما دچار آن شده‌اند. بهتر است با مراقبت از گوشی خود مانع از به وجود آمدن این مشکل پرهزینه و غم‌انگیز شوید. حتما از محافظ‌های حرارتی صفحه نمایش استفاده کنید. این محافظ‌ها علاوه بر اینکه شدت ضربه را کاهش می‌دهند و احتمال شکستن صفحه نمایش را کم‌تر می‌کنند. از ایجاد خط و خش به صفحه نمایش هم جلوگیری می‌کنند. از قاب‌های متناسب با گوشی خود استفاده کنید. اما به هر حال اگر ال سی دی گوشی موتورولا موتو ای ۷ شما آسیب دیده است حتما برای رفع مشکل به مراکز معتبر مراجعه کنید. برخی از علائم خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا را با هم بررسی می‌کنیم.

  • ایجاد هاله یا خط‌های رنگی در نمایشگر گوشی: ممکن است روی ال سی دی گوشی یک هاله‌ها یا خطوطی ایجاد شود که به هیچ عنوان از بین نمی‌رود. اگر با این مشکل مواجه شدید فقط با تعویض تاچ و ال سی دی گوشی می‌توانید از این مشکل خلاص شوید.
  • تاچ گوشی به درستی کار نمی‌کند: گاهی ممکن است تاچ گوشی شما دستورات لمسی که شما به گوشی می‌دهید را به درستی اجرا نکنند. این مشکل به خرابی تاچ و الرسی دی برمی‌گردد.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto E7

گوشی موتورولا موتو ای ۷ دارای باتری‌ با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت می‌باشد. نوع این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری این گوشی همانند بسیاری از باتری‌های گوشی‌های امروزی غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد. خود کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ سریع 10 واتی می‌باشد. باتری گوشی یک قطعه مصرفی می‌باشد و پس از مدتی استفاده عملکرد قبل خود را از دست می‌دهد. پس اگر باتری گوشی شما دچار آسیب شده است جای نگرانی نیست. هر باتری‌ای دیر یا زود عمرش به پایان می‌رسد و نیاز به تعویض دارد.با رعایت یک سری نکات می‌توان عمر باتری گوشی را افزایش داد. مثلا جلوگیری از گرم شدن زیاد باتری، استفاده از شارژر استاندارد، مراقبت از باتری در برابر آب خوردگی. اما به هر حال خرابی باتری گوشی امری اجتناب ناپذیر است. اگر باتری گوشی موتورولا موتو ای ۷ شما هم دچار آسیب شده است بهتر است برای رفع آن به مراکز معتبر و دارای تجربه مراجعه کنید. ما در اینجا تعدادی از علائم خرابی باتری را آورده‌ایم تا در صورت بروز هر کدام متوجه شوید مشکل از باتری گوشی می‌باشد.

  • شارژ باتری نسبت به قبل زودتر تمام می‌شود.
  • باتری گوشی موتورولا شما به طور غیرطبیعی داغ می‌شود.
  • باتری متورم می‌شود.

تعمیر گوشی موتورولا moto E7

خرابی هارد گوشی موتورولا moto E7

منظور از هارد گوشی همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد. که تمام اطلاعات ما با هر فرمتی در آن ذخیره می‌شود. تلفن های همراه دارای ۳ نوع حافظه می‌باشند. یک حافظه داخلی یا همان هارد گوشی و یک حافظه خارجی که کارت‌های حافظه هستند و یکی هم حافظه RAM. کمپانی موتورولا ، گوشی moto E7 خود را در دو سری 32 گیگابایت 2 گیگابت رم و 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم به بازار عرضه کرد. اگر هارد گوشی مشکل پیدا کند اطلاعات شخصی‌تان از جمله عکس ها، فیلم ها و… را به خطر می‌اندازد. بهتر است با رعایت یک سری موارد مانند جلوگیری از پر شدن حافظه گوشی، حذف برنامه‌هایی که حجم بالایی دارند از آسیب دیدن هارد گوشی پیشگیری کنید. گاهی مشکل هارد گوشی با تعمیر قابل برطرف شدن است و اطلاعاتی که روی هارد ذخیره شده است بازگردانده می‌شود. اما گاهی آسیب جدی‌ست و باید اقدام به تعویض هارد گوشی موتورولا moto E7 کنید.

قطعات گوشی موتورولا moto E7

برخی از افراد زمانی که یکی از قطعات گوشی موبایل‌شان خراب می‌شود نگران این موضوع هستند که عملکرد قبلی گوشی دیگر بازنگردد. نگران نباشید برخی از آسیب دیدگی‌ها قابل حل می‌باشند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ نگرانی شما را برطرف کرده‌ایم. این مجموعه دارای تعمیرکاران با تجربه و مهارت بالا هست که مشکل گوشی موتورولا موتو ای ۷ شما را حل می‌کند. شما می‌توانید گوشی خود را به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری با پیک و پست به مجموعه ما برسانید. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است‌. می‌توانید درخواست دهید تا پیک را ارسال کرده و گوشی شما را تحویل بگیرد. پس از تعمیر قطعات گوشی موتورولا moto E7، دستگاه به همراه ضمانت‌نامه اصالت قطعات برای‌تان ارسال کنیم. تعمیر و تعویض برخی قطعات مانند باتری در کمتر از دو ساعت به دست تکنیسین‌های حرفه‌ای انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto E7

اصل و اورجینال بودن قطعات یک موضوع مهم در خرید قطعات گوشی موتورولا moto E7 می‌باشد. مجموعه ما یکی از فروشندگان قطعات اصل و اورجینال با قیمتی مناسب در تهران می‌باشد که به سراسر ایران ارسال دارد. اگر قصد خرید قطعات گوشی موتورولا را دارید می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما بیایید و خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید قطعه مورد نظر را در سایت پیدا کرده و با زدن افزودن به سبد خرید سفارش خود را تکمیل کنید. ممکن است به دلیل نوسانی بودن بازار ارز قیمت قطعات موتورولا moto E7 در سایت درج نشده باشد. در صورتی که قیمت قطعات مورد نظر شما در سایت درج نشده باشد جهت اطلاع از قیمت بروز آن با همکاران ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ ارتباط برقرار کنید. با ما خریدی ایمن را تجربه کنید.