نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi 7 یک از پایین رده های خانواده ی ردمی به شمار می رود که در مارچ 2019 به بازار معرفی شده است.  پردازنده ردمی 7، اسنپدراگون 632 نام دارد که ساخت کوآلکوم است و این پردازنده ی 14 نانومتری 8 هسته دارد. دارای 4 هسته ی 1.8 GHz و 4 هسته ی 1.8 GHz بوده و می تواند تمام کار روزمره ی شما را بدون هیچ کم و کسری انجام دهد. روی چیپ دستگاه و کنار پردازنده، حافظه رم 3 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که برای این گوشی پایین رده مناسب است. رابط کاربری دوست داشتنی MIUI 11 برای این گوشی در نظر گرفته شده و اندروید 9 روی آن نصب شده است. وزن تقریبی این گوشی حدود 180 گرم است که نمایشگر بزرگ و باتری با ظرفیت بالا موجب آن شده اند.

قاب پشتی گوشی ردمی 7 از پلاستیک مستحکم ساخته شده  و دارای سه رنگ مشکی، آبی و قرمز می باشد. فریم گوشی مات است ولی در قسمت پشتی شاهد قابی براق هستیم که به راحتی لک و اثر انگشت روی آن دیده می شود. شما به راحتی می توانید در مدت زمان طولانی این گوشی را در دست بگیرید زیرا لبه های قاب پشتی کمی خمیدگی دارند و به برداشتن آن از روی سطح صاف هم کمک می کند. دوربین دوگانه، فلش ال ای دی و اسکنر اثر انگشت از دیگر قطعاتی هستند که روی درب پشت به چشم می خورند. دوربین دوگانه شیائومی Redmi 7 با چیدمانی عمودی در سمت چپ قسمت پشتی گوشی جای گرفته اند. لنز اصلی گوشی دارای حسگر 12 مگاپیکسلی و لنز دوم که برای تشخیص عمق به کار می رود دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی این گوشی در بالای ال سی دی و داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است. این دوربین دارای سنسور 8 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد. تاچ ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 7  با قطر 6.26 اینچ حدود 81.5 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن تصویر این نمایشگر برابر 1520 در 720 و تراکم پیکسلی آن برابر 269 می باشد. سرعت پاسخ گویی صفحه نمایش خوب است و زاویه ی دید قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهد. باتری 4000 میلی آمپری برای نمایشگر و پردازنده ی این گوشی در نظر گرفته شده که بسیار هم مناسب است. از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. باتری شیائومی Redmi 7 در مدت 50 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می شود و برای فول شارژ شدن به 2 ساعت زمان نیاز دارد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 7

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 7 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 7  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 7

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 7 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 7 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.