نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Nova توسط شرکت هواوی در سپتامبر سال 2016 معرفی شد. این دستگاه از مرکب شیشه و فلز با وزن 146 گرم طراحی و ساخته شده است. ال سی دی گوشی هواوی نوا از اندازه‌ی 5 اینچی بهره برده است که به طور تقریبی 70 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر متون و تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره گرفته است که تصاویر را با کیفیت و وضوح بهتری نمایش می‌دهد. سیستم عامل اندروید 6.0.1 (Marshmallow) که تا اندروید  7.0 (Nougat) قابل ارتقا است به همراه تراشه اسنپ دراگون 625 و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه به شمار می‌رود. حافظه‌ی داخلی این گوشی از 32 گیگابایت از نوع eMMC 5.1 به همراه 3 گیگابایت رم بهره برده است.

دوربین پشت گوشی هواوی نوا از یک لنز 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشند. دوربین اصلی از قابلیت پانوراماو HDR برخوردار است و امکان ضبط ویدئو با دو کیفیت 2160 و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. کیفیت تصاویر در این دو دوربین نسبت به سایر رقبا معمولی می‌باشد. باتری گوشی هواوی نوا از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است و این امر باعث می‌شود تا در صورت خرابی این قطعه به تعمیرکاران تعمیرات موبایل مراجعه نمایید. ظرفیت این باتری 3020 میلی آمپر است که می‌توان با استفاده از یک شارژر 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ کرد.

تعمیر گوشی هواوی Nova

قطعات گوشی هواوی nova بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی nova و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی نوا در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Nova

خرید قطعات و ابزارآلات یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل است که لازم است در این امر دقت کافی داشته باشند. برخی از قطعات به دلیل عدم برخورداری از کیفیت مطلوب باعث نارضایتی مشتریان می‌شود لذا لازم است با بهره گیری از قطعات اصل و اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان ارئه نمود. خوشبختانه مرکز تعمیرات 118 با ارائه بهترین قطعات و ابزارآلات با قیمتی مناسب سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی نوا را دارند می‌توانند به این مجموعه مراجعه و یا در سایت سفارش خود را ثبت نمایند. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی نوا لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.