نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیر گوشی ال جی K42 نیاز به تخصص دارد و هر کسی قادر به تعمیر آن نیست. بی توجهی در نگهداری از گوشی می‌تواند دستگاه شما را با آسیب هایی مانند: شکستگی، آب خوردگی و … رو به رو کند. یک حواس پرتی کوچک می‌تواند به تاچ و ال سی دی شما خدشه وارد کند. همینطور با استفاده نادرست از گوشی، این احتمال خواهد داشت باتری دستگاه زودتر از موعد خراب شود. پس خرابی و آسیب دیدگی همیشه در کمین گوشی شما خواهد بود. در ادامه به برسی این آسیب دیدگی ها می‌پردازیم. اگر گوشی ال جی K42 تان آسیب دیده است، با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی نمایند. کلیه خدمات در این مرکز قابل انجام است و شما می‌توانید تعمیر گوشی ال جی K42 تان را با خیال راحت به ما بسپارید.

تعمیر گوشی ال جی K42

مشخصات گوشی ال جی K42

کیفیت همیشه مبنا و سرلوحه کار کمپانی LG بوده است. گوشی LG k42 یکی از بهترین میان رده های این برند است. این گوشی از گواهی نامه نظامی MIL-STD-810G بهره می‌برد که می‌تواند در انواع شرایط محیطی جان سالم به در ببرد. طبق تست های گرفته شده، ال جی K42 در برابر رطوبت مقاومت خوبی نشان می‌دهد اما در مقابل فشار ناشی از ضربه یا آب خوردگی متاسفانه عملکرد خوبی ندارد.

آسیب دیدگی‌های رایج LG K42

همانطور که پیش تر گفتیم، ال جی K42 در مقابل همه آسیب ها مقاومت خوبی ندارد. مشکلاتی که برای شاید برای گوشی LG k42 اتفاق بیوفتد عبارت اند از:

  1. خرابی و آسیب هایی که برای تاچ و ال سی دی اتفاق می‌افتد
  2. آسیب هایی که به خرابی باتری ال جی K42 منجر می‌شود
  3. گاهی اوقات سیم کارت شناسایی نمی‌شود
  4. مشکلات عمده ای که شاید در آنتن دهی و بیس باند آن بیوفتد
  5. مشکل در هارد یا سوختگی آن

عمده علائم خرابی ال سی دی گوشی LG K42

تاچ و ال سی دی ال جی K42 به دلیل حساسیت و ظرافتی که دارد، در معرض انواع آسیب دیدگی ها قرار می‌گیرد. علائم این آسیب دیدگی ها به این چند دسته تقسیم می‌شوند

  1. شکستگی یا ترک خوردگی صفحه نمایش
  2. خاموشی ال سی دی
  3. از کار افتادگی تاچ
  4. ظاهر شدن نقاط سیاه رنگ

این نشانه ها، عمده علائم خرابی تاچ و ال سی دی LG K42 هستند. اگر گوشی تان یکی از علائم بالا را داشت، می‌توانید با ارسال گوشی تان به مرکز تعمیرات 118 از خدمات ما بهره مند شوید. گوشی شما توسط بهترین تعمیرکاران عیب یابی شده و دستگاه تان را به خوبی تعمیر خواهند نمود.

تعمیر گوشی ال جی K42 آبخورده

متاسفانه ال جی K42 از استاندارد IP68 بهره نمی‌برد. به همین دلیل باید مواظب آب خوردگی آن باشید. سعی کنید از قرار دادن گوشی خود در مکان هایی که امکان خیس شدن وجود دارد اجتناب کنید یا در زیر باران گوشی را از جیب خود بیرون نیاورید. این ها کارهای ساده هستند و با کمی توجه می‌توان از گوشی خود مراقبت کنیم.

به هر حال حادثه هیچوقت خبر نمی‌کند، اگر احساس کردید گوشی شما بر اثر آب خوردگی دچار آسیب شده است، بدون نگرانی ما را در جریان مشکل خود قرار دهید. در تعمیر گوشی های آب خورده باید دقت عمل بسیار بالایی بکار برد. نفوذ آب به داخل گوشی می‌تواند سبب سوختگی مدار و آیسی های مهم شود. به روی کمک ما حساب کنید، گوشی شما را به حالت سابق برخواهیم گرداند.

خرابی باتری گوشی LG K42

عمده مشکلی که می‌تواند برای گوشی شما اتفاق بیوفتد، خرابی باتری آن است. باتری ها جزو قطعات مصرفی هستند و این بدان معنا است که پس از گذشت مدتی، کارایی خود را از دست خواهند داد. عمر مفید یک باتری حدود 2 سال است. اگر عمر باتری شما تمام شده است. می‌توانید تعویض باتری ال جی K42 را به ما واگذار کنید.

اتمام عمر باتری با این علائم همراه هستند:

  • شارژ باتری بصورت ناگهانی کم می‌شود
  • گوشی با وجود داشتن شارژ بالا، بدون دلیل خاموش می‌شود
  • ظاهر شدن برآمدگی در پشت قاب گوشی به علت تورم باتری
  • گوشی فقط هنگامی که به برق متصل است، روشن می‌ماند

مشکل خاموشی ال جی K42

یک مشکل دیگر که شاید با آن دست و پنجه نرم کنید، ایراد خاموشی گوشی است. در این حالت،  شما سعی در روشن شدن گوشی خود دارید اما این تلاش بی ثمر است. این مشکل می‌تواند دلایل فراوانی مانند: خرابی باتری، سوختن مدار شارژ و … داشته باشد که تشخیص آن فقط برعهده یک تعمیرکار متخصص است. برای برسی بیشتر این مشکل، گوشی تان را برای ما ارسال نمایید.

مشکل آنتن دهی گوشی LG K42

یک مشکل یا بهتر بگوییم معضلی که شاید برای همه ما رخ دهد هستند، عدم آنتن دهی می‌باشد. شاید بتوان گفت عدم آنتن دهی یکی از پیچیده ترین مشکلات است. اختلال در مدار آنتن گوشی LG K42 می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. رفع این مشکل نیازمند برسی دقیق است و نمی‌توان به صورت دقیق نظر داد. به همین جهت، تعمیرکاران باید با عیب یابی متوجه ایراد کار شوند.

مشکل شارژ LG K42

منزجرترین مشکلی که می‌تواند برای کاربران ایجاد شود، عدم شارژ صحیح است. دلایل متفاوتی می‌تواند عامل بروز عدم شارژ دستگاه شوند. شارژهای تقلبی و فیک مهم ترین عامل خرابی گوشی شما می‌باشند. همیشه گوشی خود را با شارژ اصلی خود شارژ نمایید. اگر هم شارژتان خراب شده است از مراکز معتبر تهیه نمایید. یکی دیگر مشکلاتی که می‌تواند در عدم شارژ گوشی شما نقش داشته باشد، آسیب دیدگی سوکت شارژ ال جی K42 است.

تعویض هارد گوشی ال جی K42

غم انگیز ترین قسمت ماجرا، خرابی یا سوختن هارد گوشی است. در این زمان، به اطلاعات ذخیره شده در گوشی تان از جمله عکس، فیلم و … دسترسی نخواهید داشت. علائمی که خبر از خرابی هارد می‌دهند عبارت اند از:

  • حتی پس از ریست فکتوری و بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه، اطلاعات پاک نمی‌شوند
  • یکی از علائمی که قطع به یقین می‌توان گفت، هارد خراب شده این است که هیچ اطلاعاتی را نمی‌توانید پاک نمایید یا توانایی انتقال هیچ داده را ندارید.
  • وقتی گوشی بالا می‌آید خطای Internal Storage Damaged را دریافت می‌کنید

مشکل صدا در گوشی LG K42

مواجه با این مشکل می‌تواند به سخت افزار گوشی مربوط گردد. ابتدا با برسی کردن تنظیمات گوشی، ایراد را جویا شوید. اگر مشکل آن رفع نشد، باید گوشی توسط تکنسین برسی شده و سپس تعمیر گردد.

افت صدای اسپیکر، از کار افتادگی میکروفون و … عمده علائمی است که نشان دهنده مشکل صدا در گوشی شما می‌باشد.

قطعات گوشی ال جی K42

رضایت مشتری، سرلوحه کار در این مجموعه است. کلیه محصولات موجود در مرکز، اورجینال و اصل خود برند است. همچنین پس از تعمیر گوشی ال جی K42، ضمانت نامه معتبر تحویل شما داده می‌شود. مهلت تست در بازه هفت روزه یکی از ویژگی های مجموعه است که خیال شما را از بابت کیفیت تعمیر راحت می‌نماید. شما می‌توانید با استفاده از روش های زیر گوشی خود را جهت تعمیر به ما تحویل دهید:

  • به مرکز ما واقع در تهران مراجعه کنید
  • ارسال گوشی با استفاده از پیک رایگان شرکت
  • فرستادن گوشی به وسیله پست یا تیپاکس

خرید قطعات گوشی ال جی K42

شما عزیزان به 3 صورت زیر امکان خرید قطعات گوشی ال جی K42 را خواهید داشت:

  1. حضوری
  2. غیر حضوری
  3. اینترنتی

در هر زمان و مکانی که هستید، با سفارش محصول خود می‌توانید از طریق روش های بالا، اقدام به خرید محصول نمایید. همکاران ما در کم ترین زمان سفارش شما را پیگیری می‌کنند.