نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core یکی از چند گوشی این خانواده می باشد که در سال 2018 با بدنه ای پلاستیکی وارد بازار شده است. این گوشی در ابعاد 143.4 * 72.1 * 8.9 میلیمتر و وزن 154 گرم ساخته شده است و برخلاف دیگر اعضای خانواده بر روی گوشی دکمه هوم به چشم نمی خورد و سامسونگ دکمه هوم فیزیکی برای این گوشی استفاده نکرده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید8.1 اوریو نسخه Go وارد بازار شد و از پردازنده مرکزی 4 هسته ای 1.4 گیگاهرتز Cortex-A53  نیز از استفاده کرده اند. همچنین برای گرافیک آن از تراشه Mali-T720 استفاده شده است. دوربین گوشی سامسونگ گلکسی جی۲ کور در پشت و بالای گوشی و مرکز قرار دارد و برای آن از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی نیز با کیفیت 5 مگاپیکسل ارائه شده است.

اما از مهترین قطعات گوشی همراه، باتری و نمایشگر آن می باشد. ال سی دی گوشی سامسونگ جی۲ کور از نوع PLS TFT می باشد و در اندازه 5.0 اینچ ساخته شده است. بنابر این 66.7 درصد از صفحه رویی گوشی را این نمایشگر به خود اختصاص داده است. در هر اینچ 220 پیکسل وجود دارد و با رزولوشن 540 *960 پیکسل تصاویر نمایش داده می شوند. نسبت تصویر نیز16 به9 است که در مساحتی به اندازه 98.9 سانتی متر مربع می توانید تصاویر را ملاحظه نمایید. برای نمایشگر از کورنینگ گوریلاگلس استفاده شده است تا در برابر ضربه و خش و همچنین رطوبت از گوشی محافظت شود. باتری گوشی گلکسی جی۲ کور که تنها تامین کننده انرژی این گوشی می باشد که از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیت 2600  میلی آمپر ساعت است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی2 کور

تعمیر ابزارها و قطعات الکترونیکی یکی از مشاغل مهم می باشد که نیاز به مهرارت و تخصص بالایی دارد. اما دقت داشته باشید که برای تعمیر قطعات باید از ابزارآلات نخصصی و قطعات اورجینال استفاده شود تا کیفیت اولیه دستگاه مجددا بازگردد. ولی با استفاده از قطعات فیک دستگاهتان نهایتا سه ماه عمر خواهد داشت و مجددا ناچار به هزینه مجدد خواهید شد. در مرکز تعمیرات 118 می توانید این قطعات را به راحتی تعمیر نمایید. تعمیر گوشی ساموسنگ J2 Core نیز در این مرکز با استعاده از قطعات اورجینال انجام می شود. البته پیش از تعویض قطعات گوشی گلکسی J2 Core دستگاه با استفاده از دستگاه های مخصوص بررسی و عیب یابی می شود و پس از برآور هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J2 کور و تایید آن تعمیر خواهد شد.

خرید قطعات گوشی  Samsung J2 Cor

همانطور که گفته شد استفاده از قطعات اورجینال یکی از مهم ترین قسمت های تعمیر گوشی می باشد. پس خرید قطعات اورجینال برای تعمیرکاران تبدیل به امری مهم شده است. اما از چه مراکزی می توان قطعات اورجینال را خریداری کرد و از کیفیت ان اطمینان داشت؟ با خرید از مراکز معتبر که دارای مجوز لازم است می توانید تا حد بالایی از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید که مرکز تعمیرات 118 به عنوان یکی از این مراکز می تواند انتخاب مناسبی باشد. پس می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J2 Core را از این مرکز انجام دهید. این مرکز با سال ها سابقه و با حذف واسطه ها تمام قطعات را به فروش می رساند. می توانید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J2 Core  اطلاع یافته سپس آن را خریداری نمایید.