نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اس بسیار به گوشی ردمی نوت ۹ پرو شبیه است و در مارچ 2020 به بازار معرفی شده است. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 6.67 اینچی با تراکم پیکسلی 395 قرار گرفته است. برای مراقبت از تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 9S یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 روی آن گرفته و نسبت به پاشش آب مقاوم است. پنل به کار برده شده در این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و رنگ ها را بسیار طبیعی جلوه می دهد. در بالای این نمایشگر بریدگی وجود ندارد و دوربین سلفی شیائومی ردمی نوت 9 اس داخل یک حفره ی بسیار کوچک قرار گرفته است. این دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.5 می تواند عکس های با کیفیتی را ثبت کند.

پنل پشتی این گوشی میزبان یک ماژول مستطیلی شکل است که درون آن مجموعه ای از دوربین ها با طراحی هوشمندانه ای جای داده شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر 48 مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/1.8 می باشد. دوربین های دیگر هم جهت تصویر برداری عمیق، فوق عریض و پرتره مورد استفاده قرار می گیرند. انرژی مورد نیاز این فبلت را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 9S با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی Android 10.0; MIUI 11 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9S

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9S در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار الات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن هم تحویل بگیرید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر به مشتری اعلام می شود. پس از موافقت تعمیرکار تعویض قطعات گوشی Redmi Note 9S را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی تحویل داده می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی وجود داشته باشد.

خرید قطعات شیائومی ردمی نوت 9 اس

افراد و تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9S به صورت اینترنتی را دارند و به دنبال مرکزی معتبر می گردند ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیه ی قطعاتی که در این مجموعه به فروش می رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. اگر قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9S روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.