نمایش 1–8 از 22 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. گوشی iPhone 8 و Iphone 8 Plus هر دو در سپتامبر 2017 به بازار عرضه شده اند. پنل به کار برده در این نمایشگر از نوع Retina IPS LCD می باشد و حدود 65.4 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. تاچ ال سی دی گوشی آیفون iPhone 8 دارای قطر 4.7 اینچ و تراکم پیکسلی 326 می باشد. در بالای نمایشگر دوربین سلفی،  اسپیکرهای استریو قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 7 مگاپیکسلی در کنار لنزی با دیافراگم f/2.2 بهره می برد.

در گوشی آیفون 8 از یک حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز 28 میلی متری و دریچه ی دیافراگم f/1.8 استفاده شده است. برای ساخت بدنه ی این گوشی از شیشه و فلز مرغوب بهره گرفته شده است. برای تامین انرژی این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1821 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری آیفون iPhone 8 با استفاده از تکنولوژی فست شارژ 15 واتی در مدت زمان 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می شود. این گوشی مجهز به شارژ وایرلس است و شما می توانید گوشی خود را بدون استفاده از کابل شارژ کنید. اسپیکر و پورت شارژ این گوشی روی لبه ی پایینی قرار گرفته اند. کلید هوم فورس‌ تاچ یکپارچه با تاچ‌ آی‌ دی در حاشیه‌ ی پایین نمایشگر قرار دارد.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 8

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون iPhone 8 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون iPhone 8، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون iPhone 8 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 8

با خرید قطعات اورجینال گوشی آیفون Iphone 8 و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت اصلی گوشی خود را بازگردانید. افرادی که به دنبال خرید قطعات اورجینال گوشی آیفون Iphone 8 هستند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات Iphone 8 مطلع شوند. در صورتی که قصد خرید به صورت اینترنتی دارید می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. سفارشات از تمامی شهرها پذیرفته می شود و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.