نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

بدون شک گوشی شیائومی Mi 10i 5G یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین گجت‌های این برند به حساب می‌آید. اما قطعا این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های هوشمند در معرض آسیب و خرابی قرار دارد. ممکن است تاچ و ال سی دی Mi 10i 5G، باتری گوشی شیائومی Mi 10i 5G، هارد این گوشی خراب شود و شما نیاز به تعمیر و نعمیرگاه پیدا کنید. در چنین مواقعی چه می‌کنید؟ آیا زانوی غم بغل گرفته و فکر می‌کنید که دیگر گوشی‌تان درست نمی‌شود و باید حتما آنرا تعویض کنید؟ ما به شما می‌گوییم که اصلا این‌گونه نیست. مجموعه تعمیرات 118 این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می‌دهد که خرابی گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10i 5G هر چه که باشد قابل تعمیر و عیب یابی است. نگران نباشید و تعمیر گوشی Xiaomi Mi 10i 5G را به ما بسپارید. در ادامه لیست رایج ترین مشکلات گوشی Mi 10i 5G را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. خواهید دید که مشکل شما نیز قابل حل شدن است.

تعمیر گوشی شیائومیMi 10i 5G

رایج ترین مشکلات گوشی Xiaomi Mi 10i 5G

در این بخش به طور کلی با رایج ترین مشکلات گوشی Xiaomi Mi 10i 5G آشنا خواهید شد. چنانچه مشکل شما در این لیست قرار نداشت اصلا نگران نباشید. تنها کافی‌ست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. در بخش‌های بعدی بیشتر به هر یک از این موارد می‌پردازیم. رایچ ترین مشکلات گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10i فور جی به قرار زیر است:

1. مشکلاتی که ممکن است برای باتری گوشی به وجود بیاید

2. خرابی تاچ و ال سی دی Mi 10i 5G و تعویض آن

3. سوختن هارد گوشی شیائومی Mi 10i 5G

4. آبخوردگی Mi 10i 5G و مشکلاتی که برای گوشی به وجود می‌آورد

5. مشکلات شارژ نشدن گوشی و مشکلات ناشی از آن

6. و …

· خرابی تاچ و ال سی دی و مشکلات ناشی از آن

یکی از مشکلات بسیار رایجی که ممکن است برای شما به وجود بیاید شکستگی و خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Mi 10i 5G است. نباید از بروز چنین مشکلی بترسید. بالاخره مشکلی است که به وجود آمده است و باید رفع و رجوع شود. تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 10i 5G تنها راه پیش روی شما برای رهایی از این وضیت است. مجموعه ما در خدمت شماست تا مشکل شما را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف سازد. بنابراین نگران مشکل به وجود آمده نباشید و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Xiaomi Mi 10i 5G را به ما بسپارید. در ادامه نکاتی را در جهت استفاده هر چه بهتر تاچ و ال سی دی Mi 10i 5G بیان می‌کنیم:

1. استفاده از گارد یا کاور برای گوشی: اگر برای گوشی‌تان تاچ و ال سی دی تهیه نکرده اید در اسرع وقت اینکار را انجام دهید. گارد یا کاور در هنگام ضربه خوردگی یا سقوط از ارتفاع به کمک شما می‌آید و از شدت ضربات می‌کاهد. هزینه‌ای که برای خرید گارد یا کاور می‌پردازید بسیار کمتر از هزینه تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی Xiaomi Mi 10i 5G است.

2. دوری از مایعات مخصوصا آب: آب دشمن اصلی هر گجت هوشمندی است. حتی الامکان گوشی خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید و مواظب گوشی‌تان باشید. آب می‌تواند به قسمت‌های مختلف گوشی‌تان آسیب برساند. حواستان باشد.

تعمیر گوشی شیائومیMi 10i 5G

· خرابی باتری گوشی شیائومی Mi 10i 5G

آیا باتری شما دیگر همانند گذشته کار نمی‌کند و همین موضوع شما را بسیار ناراحت و کلافه کرده است؟ آیا می‌خواهید این مشکل در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت برطرف شود؟ خوشبختانه به مکان درستی هدایت شده اید. مجموعه تعمیرات 118 آماده است تا تعویض باتری گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10i 5G را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد. خرابی باتری جزو آن دسته از مشکلاتی است که خود شما در بروز آن دخالتی نداشته باشید. شاید از این صحبت کمی تعجب کنید ولی در واقع باتری گجت‌های هوشمند دارای طول عمر محدودی است. طول عمر مفید باتری گوشی Xiaomi Mi 10i 5G به حدود دو سال می‌رسد. پس از گذشت این زمان، طبیعی است که باتری گوشی‌تان همانند سابق کار نکند و با مشکلاتی روبرو شود. اما این پایان کار نیست. تعویض باتری گوشی mi 10i 5G مشکل شما را به طور کامل برطرف می‌کند. کافی‌ست گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید تا این‌کار انجام شود. برخی از رایج ترین علائم خرابی باتری شیائومی Mi 10i 5G به قرار زیر است:

1. روشن ماندن گوشی تنها در زمان اتصال به شارژر: یکی از مهم ترین علائمی که می‌توانید پی به خرابی باتری گوشی‌تان ببرید این است که فقط در زمان اتصال گوشی به شارژ بتوانید از گوشی استفاده کنید. اگر دچار چنین حالتی خستید دیگر وقت آن است که به تعویض باتری گوشی mi 10i 5G بپردازید.

2. زود خالی شدن شارژ باتری نسبت به گذشته: یکی دیگر از علائم اصلی خرابی باتری گوشی شیائومی Mi 10i 5G این است که باتری‌تان خیلی زودتر از گذشته خالی می‌شود. زود تمام شدن شارژ باتری یکی از علائم اصلی خرابی باتری به حساب می‌آید.

3. داغ شدن بیش از حد باتری گوشی در حین شارژ شدن: تمامی گجت‌های هوشمند در زمان اتصال به شارژر کمی داغ می‌شوند. اگر این داغ شدن بیش از حد باشد باید نسبت به سلامت باتری گوشی‌تان شک کنید.

  • آبخوردگی گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10i 5G

آیا گوشی‌تان در آب افتاده است؟ اگر گوشی شما در آب افتاده است باید هر چه زودتر نسبت به تعمیر گوشی Mi 10i 5G اقدام کنید. گجت‌های هوشمند از مدارهای الکترونیکی بسیار زیادی تشکیل شده است. این مدارات در هنگامی که در معرض تماس با اب قرار می‌گیرند دچار سوختگی و گاها عملکرد نامناسب می‌شوند. در نتیجه برای جلوگیری از آسیب هر چه بیشتر به گوشی‌تان هر چه سریع‌تر گوشی‌تان را به مجموعه ارسال کنید. در زمان آبخوردگی گوشی Mi 10i 5G بهتر است که از تکان دادن بیش از حد گوشی اجتناب کنید. بهترین کار در هنگام آبخوردگی گوشی Xiaomi Mi 10i 5G این سات که آنرا با یک دستمال نرم خشک کنید. با اینکار رطوبت گوشی را تا حد بسیار زیادی گرفته اید. بعد از انجام تمام این موارد می‌توانید گوشی خود را به یک مجموعه معتبر و مطمئن برای تعمیر ارسال کنید.

تعمیر گوشی شیائومیMi 10i 5G

قطعات گوشی Xiaomi Mi 10i 5G

یکی از مشکلات و نگرانی بسیاری از مشتریان پس از آسیب دیدن گوشی‌شان کمبود و عدم پیدا کردن قطعه مناسب و با کیفیت برای گوشی است. مجموعه تعمیرات 118 با هدف پوشش این موضوع اقدام به عرضه قطعات کاملا اصل و اورجینال گوشی Mi 10i 5g کرده است. بنابراین اصلا نباید نگران مشکل به وجود آمده باشید. قطعات گوشی Mi 10i 5G به همراه ضمانت نامه و گارانتی معتبر مجموعه تقدیم شما خواهد شد. در ضمن این موضوع را نیز فراموش نکنید که استفاده از قطعات با کیفیت و اصل در کیفیت تعمیر گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10i 5G بسیار اثرگذار است. بنابراین بدون نگرانی گوشی خود را به مجموعه بسپارید.

خرید قطعات شیائومی Mi 10i 5G

شاید شما عزیزان به دنبال خرید قطعات شیائومی Mi 10i 5G باشید. هم اکنون می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید. ثبت سفارش از سه طرق سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه امکان پذیر است. از هر راهی که برای‌تان مناسب تر است اقدام به ثبت سفارش کنید. قیمت قطعات گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10i 5G در سایت درج شده است. می‌تاونید پس از مشاهده قیمت ثبت سفارش خود را انجام دهید. اگر احیانا به مشکلی در این زمینه برخورد کردید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.