نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

بعد از ادغام شدن دو شرکت Meitu و شیائومی سرانجام در دو جولای 2019 جدیدترین محصول این شرکت ها با نام Mi CC9 به بازار جهانی معرفی شد. ظاهر بیرونی این گوشی بسیار شبیه به نسخه ی Mi CC9 Meitu است و تنها تفاوت آن ها در حافظه و لوگوی شیائومی است که روی درب پشت به چشم می خورد. در قسمت جلویی این گوشی از پنل قدرتمند Super AMOLED با قطر 6.39 اینچی بهره رفته شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi CC9 حدود 100.2 سانتی متر مربع است و حدود 85.8 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 403، رزولوشن نمایشگر 1080 در 3240 اشاره کرد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، در بالای نمایشگر و داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است.

برای تامین انرژی این نمایشگر بزرگ از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4030 میلی آمپر بهره گرفته شده است. با کمک تکنولوژی فست شارژ 18 واتی باتری گوشی شیائومی Mi CC9 در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. سیستم عملی در نظر گرفته بای این گوشی شیائومی اندروید Android 9.0 و قابل ارتقا تا Android 10.0; MIUI 11 می باشد. با استفاده از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی شما می توانید تصاویر با کیفیت و شفافی را ثبت کنید. این دوربین به شما امکان می دهد تا بتوانید تصاویر خارق العاده ای را ثبت کنید. در کل گوشی شیائومی می سی سی 9، برای افرادی که به عکاسی و ادیت علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi CC9

تعمیر محصولات کمپانی شیائومی کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها را به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات شیائومی از جمله تعمیر گوشی شیائومی Mi CC9 را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi CC9، تست های نهایی انجام می شود و دستگاه برای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می سی سی 9

افرادی که تصمیم به خرید قطعات گوشی شیائومی Mi CC9  به صورت اینترنتی و پرداخت را دارند باید به معتبر بودن سایت اطمینان داشته باشند. مرکز تعمیرات 118 دارنده ی نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی است و این بستر را فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. افرادی که در شهرستان هستند نیز می توانند سفارشات خود را ثبت کنند همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن ها اقدام می کنند. اگر قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi CC9 وارد سایت نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. همکاران ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند و می توانند شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنند.